Szukaj

Ocena kierowcy - Audi Q5 I SUV Facelifting

Karol, 11 lat temu
Silnik 2.0 TDI 177KM 130kW
Rok produkcji 2013
Przebieg: 3 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Audi Q5 I SUV Facelifting 2.0 TDI 177KM 130kW od 2012 - Oceń swoje auto
2,77
35% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Chyba jedynie skrzynia biegów, wad wiele pozytyw jeden.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu : Bardzo zły nowy program sterujący wspomaganiem, powodujący duże zagrożenie dla bezpieczeństwa
2,0
Całokształt
Absolutnie nie wart swoich pieniędzy. Niedorobiony bubel. Poprzednio jeździłem VW Golfem samochód o niebo lepszym i wartym 1/3 pieniędzy.
Wrażenia
4,0
Silnik
Głośny i warczący, ale pracuje raczej równo silnik, z dobrym przyśpieszeniem.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów DSG Najlepsza rzecz w samochodzie, biegi zmieniają się bardzo płynnie. Z dużą dynamiką lup wolno w zależności od naciśnięcia pedału gazu.
1,0
Układ jezdny
Od samego początku użytkowania zaobserwowałem złą trakcję, złe prowadzenie pojazdu, kłopoty z utrzymaniem toru jazdy na wprost, auto „pływa”, „myszkuje” po drodze od prawa do lewa. Najmniejszy ruch kierownicą zaledwie o kilka stopni powoduje zmianę toru jazdy. Wystarczy aby podczas jazdy zakołysało lekko samochodem na nierównych polskich drogach, ręka lekko zadrżała na kierownicy a samochód zjeżdża na boki, bez przerwy muszę korygować kierunek jazdy, kierownica nie wraca do prawidłowej jazdy na wprost, jest to szczególnie odczuwalne podczas jazdy poza miastem na prostych odcinkach drogi. Nie mogę spokojnie zmienić radia, spojrzeć na nawigację, gdyż jak tylko spuszczę z wzroku drogę samochód nagle znajduje się na drugim pasie lub przy rowie jest to bardzo uciążliwe, męczące i n i e b e z p i e c z n e !!! Okazało się że Audi prowadzi akcje serwisową, zmienia program sterowania wspomaganiem u mnie jest zamontowano już nowy \"lepszy\" a w modelach 2012 jest ten stary \"gorszy\". Ponoć klienci narzekali że jest zbyt sztywny i musieli wykonywać zbyt duży wysiłek przy ruszaniu kierownicą. Wg mnie ten nowy program wspomagania stanowi poważne zagrożenie dla życia i zdrowia użytkowników samochodów marki Audi.
Komfort
3,0
Widoczność
Duże lusterka, zgodnie z obecną modą małe okna
3,0
Ergonomia
Kolanem uderzam w przełącznik zmiany świateł.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Przy intensywnym deszczu czasem parują szyby.
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Duży na zewnątrz mały w środku, drzwi mają 50 cm grubości, samochód wygląda jak nadmuchany.
3,0
Wyciszenie
Wyciszenie bardzo dobre i dlatego słychać wszystkie niedorobione źle skręcone plastiki, ciągle coś skrzypi, puka, to podbitka sufitowa, to siedzenia to już nie wiadomo co. Audi nowy samochód klasy premium...
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
1,0
Stosunek jakość/cena
Za 200000 PLN oczekiwał bym aby samochód nie jeździł sam po całej jezdni, aby nie skrzypiały i nie pukały niedorobione źle skręcone plastiki.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Słychać źle skręcone plastiki, ciągle coś skrzypi, puka, to podbitka sufitowa, to siedzenia to już nie wiadomo co.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Bardzo zły wprowadzany nowy program sterujący wspomaganiem. Bardzo Niebezpieczna jazda. Ostrzegam użytkowników modelu 2012 abyście w ramach akcji serwisowej nie pozwolili wgrać sobie nowego programu sterującego wspomaganiem.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI 177KM 130kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Audi Q5 I SUV Facelifting 2.0 TDI 177KM 130kW
Średni koszt przejechania 100 km
52,00 zł
9,3
l/100km
Zobacz dzienniki
Audi Q5 I SUV Facelifting