Inne
: Łatwe prowadzenie i dobre trzymanie się drogi.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
Inne
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Podobno warto wykupić gwarancję na 5lat/150 tys km żeby nie obudzić się z ręką w nocniku.
3,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Do 160 km/h nie można narzekać.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa przeciętne dla tej pojemności silnika benzynowego i wielkości samochodu. Doliczając koszt naprawy sprzęgła po 48tys km koszt utrzymania drastycznie wzrasta
2,0
Stosunek jakość/cena
Samochód klasy premium rozkraczający się na trasie po 48 tys km nie świadczy o jakości i trwałości podzespołów. Szczególnie blado wypada w porównaniu do eksploatacji SUZUKI XL74X4 którego do klasy premium nikt nie próbował zaliczyć.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Skrzypiące lub stukające okno dachowe od drugiego roku eksploatacji, serwis AUDI nie jest w stanie zlokalizować usterki
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Ani maluch ani Fiat 125p ani Polonez nie odmówiły mi posłuszeństwa i zawsze dowiozły do domu. Daewoo Matiz, Honda, KIA czy Suzuki nie były gorsze. Zmielone sprzęgło po 48 tysiącach w samochodzie eksploatowanym na długich trasach po autostradach i nigdy nie wykorzystywanym do ciągnięcia przyczep to zdecydowanie ponad limit tolerancji. Suzuki XL7 ciągnąłem przyczepy z końmi. Z przyczepą kempingową zrobiłem 8tys i sprzedawałem samochód po 100tys km w bdb stanie technicznym. nigdy nie zawiódł.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TFSI 225KM 165kW
[l/100km]