Auto jako 3 ci samochód w domu, ale uważam, że za swoją cenę, jak na premium daje bardzo dużo. Miejsca spokojnie wystarcza dla 4 osób z bagażami bez wielkich ograniczeń. Nowoczesne systemy wsparcia i multimedia działają znakomicie. Jedyne zastrzeżenie to głośność silnika po zimnym starcie i podczas gwałtownego przyspieszenia. Skrzynia ma sporego laga w reakcji na "depnięcie" (jeśli chce się pojeździć dynamiczniej, to trzeba używać tryby sport). Wyczuwam lekkie drżenie samochodu na zimnym. Zgłoszę to przy przeglądzie niebawem.
Wrażenia
4,0
Silnik
Dobra dynamika, troszkę za głośny na zimnym i przy dynamicznym przyspieszaniu.
4,0
Skrzynia biegów
Ma sporego laga przy starcie oraz gwałtownym przyspieszaniu. Przełączenie na Sport troszkę poprawia sytuację. Generalnie lipa przez WLTP.
5,0
Układ jezdny
Precyzyjny.
5,0
Karoseria
Piękna.
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na ten segment, to chyba najlepsza. Poprzednia X1 czy GLA są dużo mniejsze w środku. Bagażnik OK.
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Norma, że w premium dodatki windują cenę bardzo wysoko. Na szczęście można negocjować u dobrych dealerów. Polecam Martę Garbacz u Krotoskiego na Radzymińskiej w Warszawie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 40 TFSI 190KM 140kW
[l/100km]