40 TFSI. dobra dynamika, ale silnik głośny przy przyspieszaniu i spalanie daleko od normy podanej przez producenta. miasto do 15 l, trasa (szybsza) 10-11 L, trasa (wolniej) 8-9
3,0
Skrzynia biegów
szybko zmienia biegi, czasem nawet nie zauważalnie. ale to jedyna zaleta wg mnie. w korku, lub wolnej jeździe hamując i ruszając, niestety zdarza sie ze szarpnie, zrobi tzw kangura. przy zrzucaniu biegów tez słychać przekladanie zębatek ;-) reakcja na gaz w trybie D z duuużym opóźnieniem, a w trybie S szybciej, ale za to glosno z uwagi na wieksze obroty silnika. to moje pierwsze dsg, i nie przypadlo mi do gustu, więc pierwsze i chyba ostatnie.
4,0
Układ jezdny
nie mam uwag.
5,0
Karoseria
rzecz gustu, ale ogolnie ładnie jest.
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
w zimę ok. wydaje sie ze jest ok.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
przód jest ok, z tyłu jak na kompakt tez nie jest źle, ale kanapa tylna na dłuższe jazdy raczej się nie nadaje , nie wygodna ( to opinia moich dzieci, nastolatków.
3,0
Wyciszenie
czytałem zachwalanie wyciszenia. jednak u mnie po pierwsze słychać dość męcząco szum opon ( opony wraz z nowym autem bridgestone dla audi ), powyzej juz 80 km/h zazcyna sie dośc wyraźny szum powietrza w przednich słupkach, mysłałem na początku ze to nieszczelna szyba, ale nie , to tak glośno szumi powietrze. powyzej 120 bardzo wyraźnie. słabe to jest. silnik słychac w zasadzie przy przyspieszaniu, dość mocno go słychać. wyciszenie to dla mnie jest jednak minus.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jeszcze nie wiem.
3,0
Stosunek jakość/cena
myślę ze z tą cenę ( kupiłem nowy) można kupić jednak coś lepszego ;-) moze nie marka premium, ale jest z czego wybierać.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
po 10 tys km nic na razie.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
po 10 tys km nic na razie.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 40 TFSI 190KM 140kW
[l/100km]