Silnik
: 1.4 MIAŁ ZŁĄ OPINIĘ ALE ZOSTAŁ DOPRACOWANY I JEST BEZAWARYJNY. PRZY NIEWIELKIEJ MASIE POJAZDU - SPRAWIA, ŻE AUTO JEST BARDZO DYNAMICZNE. PONADTO BARDZO CICHO PRACUJE
5,0
Całokształt
Całkowicie spełnił oczekiwania. Kupiony z myślą o eksploatacji po mieście - okazał się FAJNYM autem podczas dłuższych podróży. Bogato wyposażony, między innymi w otwieranie drzwi bez kluczyka, sportowe fotele, tapicerkę skóra / alcantara, elektryczne otwierania bagażnika. Osiągi wystarczające. Do auta bardzo wygodnie się wsiada i wysiada (w przeciwieństwie do T-ROCA, którym również jeździłem). Audi ma lepiej ZESTROJONE ZAWIESZENIE niż Volkswagen oraz jest znacznie lepiej wykonane, ma również bardziej stonowaną stylistykę, która się nie znudzi. W porównaniu do audi nowszych generacji – starsza Q3 ma ładniej wykonane wnętrze – plastiki są lepszej jakości, a skóra to skóra, a nie jakaś ekologiczna podróbka. Samochód jak dotąd całkowicie bezawaryjny. Na minus nawigacja, która się nie sprawdza. Po prostu korzystam z tej, która jest w telefonie. Trochę irytuje mnie również hałas spowodowany oporami powietrza – samochód jest wysoko zawieszony i podczas podróży powyżej 160 km/h w kabinie robi się głośno.
Wrażenia
5,0
Silnik
150 KM wystarcza, a spalanie jest dużo mniejsze niż w 2.0 TSi. BEZAWARYJNY.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia S-tronic super pasuje do tego auta i silnika.
5,0
Układ jezdny
Audi ma lepiej ZESTROJONE ZAWIESZENIE niż Volkswagen T-ROC
5,0
Karoseria
OCYNKOWANE I CZĘŚCIOWO ALUMINIUM - KOROZJA NIE GROZI
Komfort
5,0
Widoczność
BARDZO DOBRA, ŁATWO NAUCZYĆ SIĘ PARKOWAĆ TYM AUTEM, SIEDZI SIĘ WYSOKO I WYGODNIE
4,0
Ergonomia
WSZYSTKO NA SWOIM MIEJSCU, JAK NP. W VW GOLFIE
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
KABINA JEST NIEWIELKA, SZYBKO SIĘ WYCHŁADZA LUB NAGRZEWA, WENTYLACJA BARDZO WYDAJNA. KLIMATYZACJA DAJ RADĘ NAWET W UPAŁY
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
WYSTARCZAJĄCA, PO ROZŁOŻENIU SIEDZENIA TYLNIEGO - BAGAZNIK JEST OGROMNY
4,0
Wyciszenie
SZUMI PRZY PRĘDKOŚCIACH AUTOSTRADOWYCH
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
AUTO BARDZO DYNAMICZNE I NIE JEST PALIWOŻERNE, NIE WARTO KUPOWAC DIESLA - W PRZYPADKU USTERKI KOSZTY NAPRAWY SILNIKA BENZYNOWEGO SĄ DUŻO NIŻSZE.
5,0
Stosunek jakość/cena
NIESTETY ZARÓWNO NOWE JAK I UŻYWANE AUTA Z UDOKUMENTOWANĄ HISTORIĄ SĄ DROGIE
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
CAŁKOWICIE BEZAWARYJNE
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
CAŁKOWICIE BEZAWARYJNE
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 TFSI cylinder on demand 150KM 110kW
[l/100km]