silnik super, super przyśpieszenie, spalanie w normie przy 3 litrach pojemności
4,0
Skrzynia biegów
ogólnie dobrze, zbyt wolna zmiana biegów, trzeba się przyzwyczaić. W położeniu S troche szarpie przy redukcji na niższe biegi
4,0
Układ jezdny
Prowadzenie samochodu dobre, przy zawieszeniu pnematycznym i bardzo lekko chodzącą kierownicą małe wyczucie auta podczas szybkiej jazdy.
Zawieszenie pneumatyczne kiepskie na nasze drogi
czuć szczególnie poprzeczne nierówności, po jeżdzie Mercedesem i BMW myślałem że zawieszenie jest uszkodzone . Po 20 tys już przyzwyczaiłem się.
Komfort
4,0
Widoczność
mam czujniki parktronic, więc super
5,0
Ergonomia
bardzo dobrze
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez zastrzeżeń, brakuje podgrzewania przedniej szyby
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bardzo dużo miejsca bez porównania z BMW 5 i Mercedesem E
5,0
Wyciszenie
Silnik super wyciszony, niestety słychać szum powietrza
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jazda w , Warszawie w korkach 13 - 14, w trasie do 150 7-8, powyżej do 13, średnio trasa na narty do Włoch 3000 km przy szybkiej jeżdzie autostradami 11,2
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po 20 tys amortyzatory tylnej klapy do wymiany
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 TDI quattro 239KM 176kW
[l/100km]