Szukaj

Ocena kierowcy - Audi Allroad C6

Właściciel, 9 lat temu
Silnik 4.2 i V8 quattro 350KM 257kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 159 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Audi Allroad C6 4.2 i V8 quattro 350KM 257kW 2006-2011 - Oceń swoje auto
4,31
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Świetne zachowanie auta w sportowym trybie pracy skrzyni biegów.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : Poduszki pod silnikiem i wycieki oleju
4,0
Całokształt
Pneumatyczne zawieszenie AAS jest komfortowe, ale izoluję kierowcę od nawierzchni - ogranicza frajdę z jazdy.
Wrażenia
5,0
Silnik
B. cichy przy niskich obrotach, kręci się do 7000obr/min - wkręca się chętnie i brzmi świetnie. Kompresja 1do 13 stawia silniki FSI jako najnowocześniejsze i najwydajniejsze w klasie. Wysoki moment obrotowy - 440Nm z pojemności 4163ccm. Wydajny chiptuning -można uzyskać dodatkowe 25KM i 40Nm. Fajnie, że Audi zaproponowało sportowy tryb jazdy Sport. Auto agresywniej przyspiesza i chyba odcinka jest wyżej. Staram się nie jeździć tym autem na krótkich dystansach, żeby eliminować ryzyko odkładania się nagarów w kolektorze.
4,0
Skrzynia biegów
Bez relewacji ale poprawnie. Podoba mi się, że przy spokojnej jeździe szybko przerzuca na 6tkę nawet przy 80km/h i toczy się z 1700obr/min.
4,0
Układ jezdny
Nadsterowny. Komfortowy, bo 4 strefowe zaw. pneumatyczne. Prowadzenie poprawne ale nie powala na kolana (nadster w zakrętach). + ESP itp załącza się dopiero kiedy są potrzebne. Działa dużo lepiej niż w D2.
Komfort
4,0
Widoczność
Poprawnie.
5,0
Ergonomia
Poprawnie. Przecież to Audi!
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szyby często parują, co wymaga częstego włączania obiegu powietrza.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Byłem zaskoczony przestronnością miejsca, myślę że jest go więcej niż w A8 D2, czy W220
5,0
Wyciszenie
Aż za dobre - nie słychać V8mki na niskich obrotach.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali benzynę, zużywa opony, wymaga serwisu. Jak każde auto. Moim zdaniem wolnossące silniki benzynowe są najtrwalsze i najmniej problemowe.
5,0
Stosunek jakość/cena
4.2 FSI z Quattro, miejsce na walizki i dużego psa w bagażnika, można wjechać w leśną drogę z przekonaniem, że się z niej wyjedzie niezależnie od pogody. Po chiptuningu na autostradzie też nie ma wstydu. Miałem brać W164 500, albo Cayenne S, ale jednak wybrałem to auto - jest 250kg lżejsze, szybsze i równie praktyczne.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Uszkodzony (trzeszczący) głośnik w lewych drzwiach. Elementy eksploatacyjne zawieszenia -drążki, końcóki itp.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Poduszki pod silnikiem - sparciałe. Przeciek z tyłu silnika - nie widać skąd i nie widać ubytku oleju, więc na razie jeżdźę.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 4.2 i V8 quattro 350KM 257kW [l/100km]

Średnie zużycie
16,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
13,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
24,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
13,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Audi Allroad C6