Szukaj

Ocena kierowcy - Audi Allroad C6

dasa, 12 lat temu
Silnik 3.2 FSI quattro 255KM 188kW
Rok produkcji 2006
Przebieg: 140 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Audi Allroad C6 3.2 FSI quattro 255KM 188kW 2006-2011 - Oceń swoje auto
4,62
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : To auto ma wszystko czego szukalem w samochodzie, komfort, moc, niezawodnosc, wielofunkcyjnosc, ergonomie, rozsadne koszty, stonowany wyglad, pakownosc. Gorąco polecam.
5,0
Całokształt
idealny samochod dla mnie, nie zadne Q7 czy Q5. Kilka razy po wyprzedeniu kilku tirow, przejechaniu oblodzonego zakretu jak po sznurku, ostrym hamowaniu, czy dojechaniu do celu w polowe czasu przewidywanego przez nawigacje zdarzylo mi sie z blogim zadowoleniem poklepac po tunelu srodkowym.
Wrażenia
5,0
Silnik
Idealny na polskie drogi. Wyprzedzanie kilku tirow - banał. Na autostradzie 160-200kmh w 4 osoby z bagazem bez zadnego problemu i bardzo cicho. Bardziej slychac relingi i lusterka niż silnik. W mieście jest niewiele samochodów, które sa w stanie ruszyć szybciej ze świateł, co daje olbrzymi komfort przy wyjezdzie z podporzadkowanych uliczek, zmianie pasow itd. W trybie S zaczyna reagować bardzo żywo, dochodzi hamowanie silnikiem, zaczyna wydobywać z siebie wspaniały barytonowy dzwięk. Jezdzilem tez wersja 4.2 i ta ma lepsze kopyto ale czlowiek czuje sie jakby sterowal kilkutonowa rakieta. Tego wrazenia ciezkosci nie mam w wersji 3.2.
5,0
Skrzynia biegów
Zupelnie nie zauwaza sie zmiany biegow w trybie D. W trybie S staje sie bardzo narowisty, przydaje sie to przy agresywnej jezdzie na trasie. Opcji TIPTRONIC nie uzywam bo automat jest mega wygodny w miescie a na trasie skrzynia biegow mega szybko dostosowywuje sie sama do dynamiki jazdy.
5,0
Układ jezdny
Trzeba się przejechac, zeby zrozumiec. Samochod ma kilka ustawien, w trybie Automatic lub Comfort jedzie sie jak po stole. Przesiadka do innego samochodu na polskich drogach wywoluje irytacje "dlaczego tak trzesie". W trybie Dynamic w polaczeniu z napedem na 4 lapy samochod idzie jak po szynach (opony 245 na feldze 18 cali). Trzyma sie lepiej niż moj poprzedni samochod Subrau WRX. Jak trzeba wjechac w las klik klik i mamy umiarkowanego "offroadera"
Komfort
4,0
Widoczność
Przedni slupek jest nieco szeroki, nauczylem sie upewniac, ze mi sie za nim nie schowal pieszy na pasach. Widocznosc do tylu... nie wiem, moze i ograniczona ale z super czujnikami parkowania to mnie malo interesuje. Jestem w stanie zaparkowac na centymetr.
4,0
Ergonomia
Kiedys zastanawialem sie dlaczego ktos w tak durny sposob zaprojektowal uchywt na kubek i dopiero po chwili do mnie dotarlo, ze to ja jestem durny. Projektanci zaprojektowali to lepiej, niz bym oczekiwa,. Ogolnie wszystko jest dokladnie tam gdzie sie tego oczekuje. Wszystko za wyjatkiem sterowania nawigacja za pomocy pokretla, w trakcie jazdy. Dla mnie nawigacja musi byc dotykowa, w przeciwnym razie zabiera zbyt wiele uwagi.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zastrzen.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4 osoby po 185cm bardzo wygodnie, 5 na tylnej kanapie po srodku wytrzyma max 100km, pozniej odpadnie jej tylek. Wiem bo sam tak kiedys musialem jechac.
5,0
Wyciszenie
Glosniejszy szum powietrza pojawia sie przy ponad 170kmh. Dla mnie rewelacja. W Imprezie przy 170kmh niewiele slyszalem.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
dokladnie tak jak oczekiwalem od AUDI V6 benzyna.
4,0
Stosunek jakość/cena
to czego oczekiwalem
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przestalo dzialac jedno z gniazdek 12V, nie sprawdzalem dlaczego, mam inne
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 3.2 FSI quattro 255KM 188kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
14,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Audi Allroad C6