jest to samochod, dla najlepszych, fakt drogi ale daje wiecej przyjemnosci niz S klasse
Wrażenia
5,0
Silnik
dobra elastyczność, zamówiony w audi na indywidualne zamówienie eletronika na 204 KM, od nowości
5,0
Skrzynia biegów
manualna 6 biegowa + blokada mostu
5,0
Układ jezdny
quattro na poziomie drugim usztywnienia spreżyn powietrznych tzn miechów perfekcyjny.
Słyszalem opinje przed kupnem ze pierwsze modele mialy problemy z miechami, moj z 2003r, przebieg 200 tyś km, zuzycie w 95% rewelacyjne.
Komfort
4,0
Widoczność
wysoko się siedzi dobra.
4,0
Ergonomia
jak na kombi jest cicho szum nie przeszkadza w trasie jak w co nie których kombi.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
brak zastrzeżeń
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów, jak ktoś wsiada pierwszy raz to robi oczy, że tyle miejsca. dwu metrowi spokojnie 4 osoby.
5,0
Wyciszenie
pomimo, że to diesel wyciszenie b.dobre miekkość klekotu zapewnia system common rail, po przekroczeniu "rzadko" 3 tyś ob/min przepiękna melodia V6. Znajomy posiada mercedes 2.7 CDI R5-rzędowy "zazdrosci" V-łki
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
na 6 cylindrów napęd na 4x4 stały i swoją masę b.dobre.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
uchwyt od napoju z tyłu.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
regeneracja pompy wstryskowej w bosh nowa kosztuje 14 tyś pln. Od "polskiego" paliwa zatarty tłocze zaworu zwrotnego, koszt ok 1.5 tyś.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 V6 TDI 180KM 132kW
[l/100km]