Drogi, bardziej skomplikowany wyszedł ze stajni AUDI, stąd trochę więcej trzeba naprawić, choć nie zawsze...
Wrażenia
5,0
Silnik
BAU symbol i bez żadnych problemów, Gebels wziął sobie do serca 6 letnie błędy w tym silniku i akurat mój model to ta sama konstrukcja co do dziś produkowana 3 - litrowa jednostka.
5,0
Skrzynia biegów
Za krótkie biegi, ale to uwaga subiektywna, ponieważ w Allroad krótkie biegi mają swoją zletę (potrafi wyciągnąć ciężarówkę z rowu), na trasie z kolei zbyt wysokie obroty, co może przekładać się na spalanie
5,0
Układ jezdny
Bez komentarza: Audi wielowahacz/quattro/stały napęd
5,0
Karoseria
Szóstka
Komfort
5,0
Widoczność
bardzo dobra
5,0
Ergonomia
najlepsza, takiej już nie ma
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
ok
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
duużo miejsca
4,0
Wyciszenie
przez krótką skrzynię diesel może trochę hałasuje
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Hej, wszystkie się psują, a Audi przeżywa te wszystkie ople i fordy lub zgniłe japońce. Trochę więcej trzeba wymienić podzespołów, bo nie każdy tak jak allroad wjedzie w ciężki teren albo wyciągnie tir z rowu, lub wygra przeciąganie z prawdziwym terenowcem typu nissan navara ....
4,0
Stosunek jakość/cena
nic nowszego nie będzie tańszego i nie da takiej radości oraz osiągów z jazdy
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
tip top
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
zawieszenie
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 V6 TDI 180KM 132kW
[l/100km]