Z całą pewnością jest to samochód dla indywidualisty i to z dużą jak to któryś z postów opisał kulturą techniczną . Sylwetka wyróżnia się od wydawać by się mogło bliźniaczego A6C5. Allroad jest jednak dużo świeższe z wyglądu zarówno zewnątrz i wewnątrz. Szczególnie ładna jest tapicerka materiałowa w kratę lub fotele Recaro . Przy kupnie jest dość łatwym do zdiagnozowania gdyż wszystkie jego bolączki są w tym momencie jego atutem w negocjacjach cenowych. Gdy sprzedający nie ma dobrze udokumentowanych napraw może będzie być mu ciężko odzyskać włożoną kasę. Gdy jednak jest ta dokumentacja to warto kupić bo frajda z jazdy jest bardzo duża. Z całą pewnością nie jest to samochód dla tzw polskiego skuzy który na wszystkim chce oszczędzać i wszystko tylko drutuje. Jak tylko masz wiedze o mechanikowaniu to nie masz się czego bać .Słynna pneumatyka na którą się wszyscy skarżą wymaga jedynie obserwacji czy nie siada rano i porę usunięcia nieszczelności. Jak się zaniedba i jeździ na nieszczelnej to szybko leci kompresor. To auto ma swój charakter i jak się go zaniedba to szybko puści z torbami . Ogólnie polecam dla osób obeznanych w mechanice lubiących i doceniających swoją pracę. Odradzam osobom które będą próbowały zrobić z niego wołka roboczego bo to się nie uda- auto jakby samo wyczuwało z kim ma do czynienia :) .
Wrażenia
4,0
Silnik
Bardzo trwały i łatwy do zdiagnozowania jeżeli się go nie zaniedba. Bardzo przyzwoite spalanie jak na osiągi.
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo dobra , nie haczy .Może trochę krótka jedynka ale to kwestia gustu
5,0
Układ jezdny
Same superlatywy.Nic dodać nic ująć. Jak na nasze dziurawe drogi to bardzo dobrze sobie radzi i trwałość zadawalająca . Warto uważać na simeringi bo lubią podciekać- ale jest to łatwe i tanie do usunięcia
Komfort
4,0
Widoczność
Przód i boki rewelacja .Słabo przy cofaniu bo szyba tylna mała i grube słupki tylne.
5,0
Ergonomia
Ponad przeciętna.Wszystkie przyciski są pod ręką , kierownica ustawiana w dwóch płaszczyznach, siedzenia bardzo wygodne z pełna regulacja włącznie z lędźwiową.Bagażnik wielki z niskim progiem załadunkowym . Relingi dachowe na wyposażeniu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo wydajna przy grzaniu i chłodzeniu
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo wygodny przy wsiadaniu gdyż drzwi otwierają się szeroko
5,0
Wyciszenie
Jak przystało na Audi doskonałe. Jedziesz dieslem a wewnątrz mało co słychać - i o to właśnie chodzi .
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy odrobinie wkładu własnego bardzo atrakcyjne.Jak ktoś ma zamiar naprawiać w ASO to niech się nie dziwi że koszty są olbrzymie. Auto to gdy wychodziło kosztowało ponad 200 tys zł wiec nie było dla każdego.
5,0
Stosunek jakość/cena
Można wykorzystać moment że są to już leciwe auta w super stanie , z bardzo dobrymi osiągami za bardzo atrakcyjna kasę.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak się usunie w porę jego typowe usterki to można mieć spokój na 100000 km.