Szukaj

Ocena kierowcy - Audi Allroad C5

tomek, 10 lat temu
Silnik 2.5 V6 TDI 180KM 132kW
Rok produkcji 2004
Przebieg: 230 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Audi Allroad C5 2.5 V6 TDI 180KM 132kW 2000-2005 - Oceń swoje auto
3,85
11% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : najbardziej zaskoczylo mnie spalanie. na odcinku ponad 1000km przy sredniej predkosci 90km/h temperaturze na zewnatrz 14C auto spalilo 7,2L na 100km co daje zasieg ok 1000km myslalem ze wskaznik sie zepsul ale po zatankowaniu wyszlo dokladnie tyle co na wskazaniu komputera. fajnie bo spodziewalem sie minimum 9L/100km Auto bym kupil ale zupelnie inaczej bym podszedl do sprawy i bylby to 2.7 z manualem albo 4.2
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie : pekniete mocowanie mostu
4,0
Całokształt
oceniam auto jako dobre ze wzgledu na wygode i funkcjonalnosc.i choc jestem fanem BMW to wlasnie Allroad spowodowal ze na chwile odszedlem od ukochanej marki. jakosc wykonczenia jest niestety bardzo kiepska, wielkiminus za wnetrze rodem z VW powloka na elementach plastikowych odchodzi co wyglada koszmarnie. naped quatro sprawoje sie swietnie i to podstawowa zalet a poza niesamowicie komfortowym i i bardzo adapnywnym zawieszeniem pnelmatycznym.
Wrażenia
5,0
Silnik
niestety posiadalem tylko jeden samochod w dizlu i byl nim passat b6 2.00dti 140HP przespieszenie jest tu podobne passat ma jednal leprzy max speed. jednek porownojac kulture pracy V6 jest nieporownywalnie przyjemniejszy nie chodzi jak typowybklekot i nie czuje sie w nim adnej turbodziury ktora doprowadza mnie do szalu w pasku. co do kosztow eksploatacji to jak narazie ainwestowalem w rozrzad zobaczymy na ile starczy. koszt jak w pasku zatem bez szoku.
4,0
Skrzynia biegów
tu trudno mi cie wypowiedziec tip jest pierwsza automatyczna skrzynia jaka jezde. ze wzgledu na przelaczniki biegow w kierownicy moge manualnie zmieniac bieki co jest ok jak mi sie zapomni auto robi to samo nie ma szarpania ale i silnik nie ma zbyt duzej staini zatem dobrze zgrany zestaw z silnikiem.
4,0
Układ jezdny
szczeze spodziewalem sie czegos innego. ale przesiadlem sie z auta o niewiarygodnie dobrych wlasciwosciach jezdnych zatem wielkie ciezkie audi wydaje sie bujac i nawet przy obnizonym zawieszeniu nie daje pewnosci w zakretach jaka mialem w Z4 sytuacja diamertalnie sie zmienia na sliskim :D pompowane zawieszenie to wlasnie to czego szukalem na drogach gorszej kategorii sprawuje sie wysmienicie dobry zestaw opon pozwala dojechac wszedzie poprostu prawdziwy allrouder.
Komfort
5,0
Widoczność
auto jest naprawde komfortowe. duzo miejsca we wnatrz wiele schowkow jedyne co to polokietnik w dzwiach jest dla mnie za nisko. auto jest duze ale widocznosc jest ok.
3,0
Ergonomia
jak na tak przestrzenne auto poziom ergonomi jest slabiutki polokietnik po srodku jest ok ale moglby byc nieco bardziej komfortowy i nieco szerszy. podlokietnik w drzwiach kompletnie mi nie pasuje. bardzo podobaja mi sie uchylne schowki w drzwiach i szufladki pod siedzeniami. jakosc wykonania slaba plastiki po 10latach sie rozpadaja i pekaja.guziki na kierownicy jakos nie pasuja pod rega i nie zawsze trafiam tam gdzie trzeba a przelaczniki biegow czesto wciska przez przypadek skrecajac kierownice.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez wykwitow ale jak na kombi to nie jest zle oprocz kiepskiej jakosci przelacznikow. auto nagrzewa sie w miare szybko chlodzi o wiele szybciej :D
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
masa przestrzeni tu nie mozna nazekac i w moim modelu masa swiatla. nie ma problemu z sznurowaniem butow w ciemna noc.
4,0
Wyciszenie
bardzo przyjemnie wyciszony. pozwala jednak slyszec to co najleprze z pomrokow V6 choc trodno w to uwierzyc ze tdi moze mruczec
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
auto zostalo doinwestowane a nawet przeinwestowane i ciagle jeszcze jest cos do zrobienia. przez 100000km 5lat BMW z4 nie wlozylem tyle w reperacje co w audi przez pierwszy miesiac.
3,0
Stosunek jakość/cena
to mogloby byc najleprze uniwersalne auto swiata ale audi iestety kozysta z komponentow wyposazenia wnetrza tych samych co cala grupa VW zatem nie jest lepiej niz w skodzie fabi troche slabo jak na fure za ponad 200tys siedzenia wygodne dywaniki i wykladzina ok ale cokolwie co zrobione jest z plastiku to masakra.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
tu sie nie wypowiadam bo jezdze od 3 miesiecy. zobaczymy za rok. jezdze daleko na polnocy zobaczymy czy przetrwa zime :D
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
auto jest jak bomba zegarowa masa bledow niedorobek ze strony konstroktorow. naczytalem sie duzo zlego ale oferowany komfort i wszechstronnosc kompensuja jak narazie.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.5 V6 TDI 180KM 132kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
14,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,4
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Audi Allroad C5

Liczba wpisów: 10

Audi Allroad C5 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Audi Allroad C5