Zawieszenie
: warto realizować marzenia. już o nie mam a ciągle za nim tęsknie. robi wrażenie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
: poduszki pneumatyczne
Silnik
: pompa paliwa
Inne
: kompresor
5,0
Całokształt
Piękne majestatyczne auto dla konesera ale z górką pieniędzy na wydatki. Nie zawodzi, ale opieka wymaga sporo kasy. Odwdzięcza się świetną trakcją komfortem. wszystko byłoby dobrze gdyby tak wolne 10 tys włozyc w zawieszenie i silnik by juz nic nie mogło zakłócić spokoju
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik choć ze złą sławą u mnie problemów nie sprawiał. moc troche mało jak na 2 tony ale to nie wyścigówka. troche za głośny, ale to stara konstrukcja no i paliwożerny.
5,0
Skrzynia biegów
tip tronic, żadnych uwag poza tym ze przydałby się 6 bieg
5,0
Układ jezdny
zawieszenie pneumatyczne piekna sprawa. warto wymienic poduchy i kompresor by potem cieszyc sie komfortem
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
no cóż auto premium t i koszty premium ale warto
4,0
Stosunek jakość/cena
nowy koszmarne pieniądze, używka w niedużej cenie duży komfort. nieporównywalny z oplem czy innymi seatami nawet 5 lat młodszymi. inna liga
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
ma swoje wady ale każdy ma. świadomy kierowca nie będzie narzekał choć musi mieć grubszy portfel i krótką pamięć
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
wymieniony kompresor i dwie poduszki i pompa paliwa. wystarczająco by sie zezłościć. jednak to piekne auto
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 V6 TDI 180KM 132kW
[l/100km]