Zawieszenie
: Zawieszenie trwałe ale jak się zepsuje to kosztuje
5,0
Całokształt
Doskonałe auto ale męczy się w mieście zwłaszcza w polskich stojących korkach.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik BAU 204KM, bardzo elastyczny, rakieta.
4,0
Skrzynia biegów
Manualna. To jest auto idealne na trasę w mieście znacznie gorzej. 1 i 2 to w zasadzie biegi terenowe. Jedynka = ruszanie na długość samochodu. 2-ka to w zasadzie taka jedynka normalnego auta. Po mieście jeździ się na 3, 4 ,5. 6-ka rewelacja od 80ciu do 230km/h i spokojnie można wyprzedzać tiry na trasie bez redukcji.
5,0
Układ jezdny
Dobre trzymanie drogi w zakrętach nawet na poziomie 2 zawieszenia. Jak na swoją wielkość to dzięki 4x4 samochód jet bardo zwrotny.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność bardzo dobra jak na takiego kolosa.
5,0
Ergonomia
Bardzo wygodne wnętrze. Dużo niespotykanych rozwiązań.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatronik działa bez zarzutu.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo miejsca w środku. Komfortowe auto.
5,0
Wyciszenie
Komfort
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto na trasy. W mieście porażka (zarówno spalanie jak przełożenia skrzyni biegów).
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zawieszenie, przednie miechy, wymiana po 200 tys km.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 V6 TDI 180KM 132kW
[l/100km]