bardzo fajny samochod, na kazdy rodzaj drogi, pneumatyczne zawieszenie jest super, mozna jechac po szutrowej drodze z przeswitem 22 cm i za chwile 200 km/h a auto samo ustawi nam przeswit.
Drogi w utrzymaniu, ok ale cos za cos
Nie polecam modeli powypadkowych , moga byc same problemy oraz modeli TDI , jeze;li brac ten samochod to tylko z silnikiem 2.7 T , mi wiecej nie potrzeba
Wrażenia
5,0
Silnik
ładnie przyspiesza, nie ma turbodziury,
biorac pod uwage wage tego samochodu ( blisko 1900 kg) to sportowe auto to nie jest ale z wyprzedzaniem nikt nie bedzie miał najmniejszego problemu, dobrze wyciszony
5,0
Skrzynia biegów
płynnie, tiptronic jest super
5,0
Układ jezdny
doskonale trzyma sie drogi, zawieszenie o niebo lepsze niz w XC70
Komfort
4,0
Widoczność
z przodu super, w tył koniecznie parktronic, nic nie widac przy parkowaniu w miescie
5,0
Ergonomia
wszystko na swoim miejscu, duzo miejsca z przodu i z tyłu dla 5 osób,
bez ekstrawagancji, typowe dla niemieckich samochodów, dla mnie super ale oczywiscie rzecz gustu
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5+, nic dodac nic ujac,
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bez komentarza,
w XC70 jest dla mnie mniej miejsca z przodu
5,0
Wyciszenie
ładnie wyciszone autko,
przy 160 tylko szum opon
w VOLVO XC70 generalnie znacznie głosniej powyrzej tej predkosci
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
nie bedziemy sie oszukiwac, spalanie w trasie około 13-14 l/100km, miasto jak poszalec to i ze 18-20 l/na 100 km
Jak kogos stac na ALLROAD to nie powinien szukac tu oszczednosci chociaz przyznaje ze myslałem ze 2.7 T ma znacznie wiekszy apetyt na beznyne, naprawne nie jest zle..
5,0
Stosunek jakość/cena
moje wycenione na 120 tys,
za te pieniadze naprawde godne polecenia, nic lepszego nie znajdziecie jezeli lubicie od czasu do czasu zjechac z asfaltu...
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
na razie bez usterek, co prawda samochod jest z salonu i bezwypadkowy, nie wiem jak wyglada usterkowosc modeli typu wyklepany lub złozony z dwoch, ALLROAD jest dosyc solidnym samochodem.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
2,7 T jest zdecydowanie mniej awaryjny od TDI który jest znacznie tanszy..., polecam dokładnie sprawdzic zawieszenie przed kupnem, dosyc drogie w serwisie do naprawy..
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.7 V6 biturbo 250KM 184kW
[l/100km]