Silnik
: majstersztyk, w polaczeniu z quattro to super naped
5,0
Całokształt
Przesiadlem sie na A8 po kilku latach jezdzenia Bmw 7. E65 wspominam dobrze natomiast f01 to juz totalna porazka, panewki, drgania itd. Niestety Audi jest 50% drozsze zacten sam rocznik od Bmw. No i to co sklonilo mnie do Audi, brak diesla V8 w nowych Bmw.
Auto jest genialne, mam wrazenie ze to bardziej poziom Maybacha czy Lexusa Ls. Nie bede pisal o wyposazeniu bo jest tu wszystko. To co zwraca uwaga to, to czego brakuje w Bmw - quattro. Staly naped na 4 kola to piorostu nowy poziom jazdy.. W gorach rządzisz :) Poza tym pelna pneumatyka takze z przodu, nie tylko z tylu. Moze sobie podniesc auto jak bryczke na wertepy :) Materialy to skora, alcantara a nie skay jak w nowych autach. Naglosnienie Bose to mniej wiecej poziom Logic7 w Bmw, bajka.
Wrażenia
5,0
Silnik
No coz, prawie 400koni i naped na 4 kola, 4.6 do setki. Jezdzilem szybkim Bmw 750d ale to co daje A8 4.2 tdi z 850 niutami to poprostu kosmos...Na autostradzie wyprzedzasz tiry jak samolotem. Jeszcze sie nie zdarzylo zeby ktos mnie doszedl przy depnieciu 70-140.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia Aisin, najlepsza skrzynia w historii koncernu
5,0
Układ jezdny
Jedno klikniecie i masz formule 1 z twardym zawieszeniem ktora wchodzisz w zakrety jak chcesz , klik i masz powoz bujany na resorach :)
5,0
Karoseria
aluminium.. tu rdza nie ma czego szukac
Komfort
5,0
Widoczność
Podobny jak w maybachu, troche lepiej niz w f02.
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
webasto z pilota robi robote
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
podobnie jak w f01 z podwojnymi szybami, az za cicho.. silnika nie slychac:)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
trasa 7.5
miasto 12
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przez rok nie zepsulo sie nic
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
zadnych usterek, czasem szwankuje po myjni pdc
On
- zużycie paliwa dla silnika 4.2 TDI 385KM 283kW
[l/100km]