Szukaj

Ocena kierowcy - Audi A8 D4 S8 Facelifting

Zio, ponad rok temu
Silnik 4.0 TFSI 605KM 445kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 102 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Audi A8 D4 S8 Facelifting 4.0 TFSI 605KM 445kW 2016-2017 - Oceń swoje auto
4,50
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Układ hamulcowy : Ceramika w tym aucie robi swoje.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Aktualnie nie posiadam uciążliwych usterek
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik który generuje 605km jest naprawdę mocny i po mimo że od jego produkcji minęło już 6 lat niczym nie ustępuje nowym modelom z pod znaku RS/M/AMG
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia szybka i precyzyjna, przy jeździe w korkach gdy auto toczy się bez gazu, naciśnięcie pedału przyśpieszenia powoduje nieprzyjemny nagły zryw
5,0
Układ jezdny
Układ jezdny jest perfekcyjny, w trybie comfort auto jest spokojne i wyważone i nie przejawia cech seryjnego mordercy, w trybie dynamic auto budzi się do życia w zupełnie nowej odsłonie i połyka zakręty niczym rasowy sportowiec, jednak przy zbyt mocnym traktowaniu praw fizyki przypominają o sobie szczególnie w aspekcie wagi i prawie dwie tony może niejednego kierowcę zdziwić podsterowym zachowaniem.
5,0
Karoseria
Auto ma przepiękną klasyczną linie i nadal zwraca na siebie dużą uwagę.
Komfort
4,0
Widoczność
Ogólna widoczność dobra, słaba jakość kamerek 360
5,0
Ergonomia
W erze tabletów w każdym samochodzie masa przycisków jest nie oceniona bo wiadomo gdzie co jest i bez problemu można to włączyć lub wyłączyć
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie kierownicy, ogrzewane siedzenia przód i tył oraz wentylacja foteli przednich z masażami i do wszystko webasto, które zagrzeje auto przed wejściem w zimny dzień.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeni dla kierowców jaki i pasażerów jest bardzo dużo, wypady tym autem w 4 osoby nawet na dłużej niż weekend nie stanowią żadnego problemu, bagażnik foremny, ustawny może pomieścić bardzo dużo. Z tyłu dla pasażerów dużo schowków i miejsca.
4,0
Wyciszenie
Auto ciche, lecz przy wyższych prędkościach powyżej 220 robi się dość głośno, jeździłem innymi autami tej klasy przy których ta prędkość nie robiła wrażenia na odczuciach dźwiękowych.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Drogie części, drogi serwis. Koszt serwisu w Audi to 2700zł
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto warte swojej ceny i uwagi w erze elektryków tabletów i innych dziwactw. Auto posiada wszystko to co najnowsze samochody a nawet dużo więcej niesamowity komfort i równie niesamowite osiągi robią z tego samochodu, pojazd wielozadaniowy
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Klapka od tylnej rolety się zacina i kiedy roleta chowa się klapka która powinna ją od góry domykać nie robi tego.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jeżdżę autem od prawie roku i zrobiłem tym autem już ponad 21000km głównie na autostradach i nigdy nie miałem żadnej poważnej awarii ani nawet drobnej.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 4.0 TFSI 605KM 445kW [l/100km]

Średnie zużycie
15,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
16,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
21,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
10,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Audi A8 D4

Liczba wpisów: 5

Audi A8 D4 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Audi A8 D4 S8 Facelifting