Układ elektryczny
: awaria wentylatorów (serwis 5tys. zł, elektronik 500zł)
Układ hamulcowy
: wymiana tarcz hamulcowych i klocków (ceramiczne) tylko w serwisie - koszt 20 tys. zł
Inne
: cena przedniej szyby w serwisie 7tys. zł
4,0
Całokształt
Super auto; mankamentem są ceny serwisowe i kompletny brak zamienników. Tylko części w serwisie albo używane.
Np. przegląd (olej, filtry płyn hamulcowy) 2500zł
Kosztuje 620 tys. zł. Uważam, że rozsądną ceną było by ok 400 tys. zł.
Wrażenia
4,0
Silnik
Wyścigowa limuzyna! Kosztowny serwis.
5,0
Skrzynia biegów
Nie używam łopatek! Są zbędne bo szybko reaguje na kick down.
4,0
Układ jezdny
Bardzo dobrze wybiera nierówności ale mógłby być bardziej luksusowy. Miałem dwa VelSatis-y i tu jest niewiele lepiej.
Komfort
4,0
Widoczność
Możliwa ale mankamentem jest parkowanie. Przy parkowaniu przodem trzeba RĘCZNIE włączyć czujniki, jak zapomnisz to zarysujesz bo długi i niski.
4,0
Ergonomia
Mam 191cm wzrostu i w VelSatis było mi wygodniej niestety...
Zaletą są wentylowane fotele latem
Masaż to niestety lekkie muskanie (nastaw na 5)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
W porządku
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla pasażerów z tyłu jest super; wszyscy sa zachwyceni wygodą (2 miejsca); elektryczna regulacja, wentylacja, masaż.
Ja wydałem pieniądze - innym jest dobrze...
Mam z tyłu lodówkę - poroniony pomysł. Nie zamawiajcie bo nie włożycie nart!
5,0
Wyciszenie
Ok.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Doskonała. 4,2 litra, 8 cylindrów i pali mi średnio 13,5 litra (miasto 2/3)
3,0
Stosunek jakość/cena
Kosztuje nowy 620tys. zł to uważam, że mam prawo się czepiać
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak na razie, tylko ta cena zakupu...
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie brak ale wymiana tarcz hamulcowych i klocków (ceramiczne) tylko w serwisie - koszt 20 tys. zł
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 4.2 FSI 372KM 274kW
[l/100km]