Układ elektryczny
: Sam pobiera prąd. W tydzień czasu rozladowuje akumulator. Przestało działać manualne sterowanie tylnej lampki w podsufitce i rolety tylnej szyby.
4,0
Całokształt
Mały kalafiorem na tylnej klapie, problemy z elektryką
Wrażenia
5,0
Silnik
233KM Dobry stosunek masy i mocy
4,0
Skrzynia biegów
Raz przy 18 stopniowym mrozie dziwnie zmieniała biegi, przyciągała i silnik tak na sprzegle ciągnoł jak w pierwszych automatach.
5,0
Układ jezdny
Dobre qatro, w Austrii po śniegu środkowym pasem (nieodsnierzonym) wyprzedzalem wszystkich
4,0
Karoseria
Mankament na tylnej klapie
Kalafiorek
Komfort
5,0
Widoczność
Jak to a8
5,0
Ergonomia
Bez zastrzeżeń
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wszystko auto.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca w środku
5,0
Wyciszenie
Cicho nawet przy 200km/h
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Drogie części, serwis przerażająco drogi względem ceny auta
5,0
Stosunek jakość/cena
Jeśli auto się nie psuje, to stosunek jakości do ceny giełdowej jest super
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W trzy lata naprawiłem hamulce, obejme tłumika, poduszkę silnika i wymiana świec żarowych
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Problem z elektryką, nie do przejscia dla podwórkowego mechanika
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 V6 TDI 233KM 171kW
[l/100km]