Inne
: POSIADACZ AUDI CIESZY SIĘ DWA RAZY PIERWSZY JAK KUPUJE DRUGI JAK SPRZEDAJE
3,0
Całokształt
AWARIE ZDYSKWALIKOWAŁY TO AUTO MOŻE MIAŁEM ZŁY EGZEMPLARZ NIE WIEM
Wrażenia
5,0
Silnik
SILNIK W TYM SAMOCHODZIE JEST ZDECYDOWANIE NAJMOCNIEJSZĄ STRONĄ AUTA ,ŚWIETNA MOC I WRAŻENIA AKUSTYCZNE
1,0
Skrzynia biegów
SKRZYNIA PO OKOŁO 150 TYS KM ZACZĘŁA SZARPAĆ PRZY ZMIANIE Z 2 NA 3 BIEG ,PO ZGŁĘBIENIU TEMATU WYSZŁO ŻE AUDI TIPTRONIC TAK MA I JESZCZE JEDNO PONOĆ DROBNE DEFEKTY SKRZYNI SĄ TRUDNE W ZDIAGNOZOWANIU WIĘC TRZEBA JEŹDZIĆ AŻ SIĘ ROZSYPIE LUB WYMIENIĆ NA NOWĄ (SERWIS OK 40 TYS) WYMIANA TARCZEK W MOIM PRZYPADKU ZA 5 TYS POZA SERWISEM NIC NIE DAŁA SKANDALLLLLL !!!!!!
5,0
Układ jezdny
AUTO PROWADZI SIĘ ŚWIETNIE JEST BARDZO ZWINNE JAK NA SWOJE GABARYTY MOIM ZDANIEM LEPSZE OD S KLASKI
Komfort
4,0
Widoczność
W KAŻDYM AUCIE TO KWESTIA PRZYZWYCZAJENIA
5,0
Ergonomia
NAJWYŻSZY ŚWIATOWY POZIOM. MOTERIAŁY UŻYTE DO WYK.WNĘTRZA EKSTRAKLASA PODOBNIE JAK KLIMAT W KOBINIE
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
OK
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
MIEJSCA JEST TU POD DOSTATKIEM,WYGODNE SPORTOWE FOTELE
4,0
Wyciszenie
SILNIK NA WYS OBROTACH POEZJA DLA ZMYSŁÓW ,AUDIO BOSE REWELACJA
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
TRASA EKONOMICZNIE 11 L
TRASA GAZ W PODŁODZE DO 25
MIASTO ŚREDNIO 22-23
3,0
Stosunek jakość/cena
AUTO KUPIŁEM SERCEM NIE ROZUMEM
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
TU WSZYSTKIE NAWET MAŁE AWARIE SĄ KOSZTOWNE ,A NIEKOMPETENTNE SERWISY TYLKO RĘCE ZACIERAJĄ (ZALICZYŁEM 4 AUTORYZOWANE STACJE)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
CÓŻ WYMIANA ROZSZCZELNIONEJ CHŁODNICY WYCIEK ZE SKRZYNI BIEGÓW ,SZARPANIE SKRZYNI, KYMIANA STEROWNIKÓW HAMÓLCA RĘCZNEGO DWA RAZY,SILNICZKÓW I ZACISKÓW HAULCÓW, STEROWNIKA OGRZEWANIA, POMP PALIWA ,CZUJNIKA POZIOMOWANIA ZAWIESZENIA KTÓRE JEST JEDNAK DOŚĆ TRWAŁE RAZEM OK 30TYS A I KOSZTOWNE NAPRAWY ALUMINIOWEGO NADWOZIA
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 4.2 V8 335KM 246kW
[l/100km]