Inne
: Największym pozytywem tego auta jest komfort i fenomenalne zawieszenie i geometria, które pozwalają aucie jechać tam gdzie i jak ja chce zachowując przy tym mega komfort.
5,0
Całokształt
Mega wygodne i przyjemne auto, w którym można się zakochać już od pierwszej jazdy.
Wrażenia
5,0
Silnik
Dobra wolnossąca konstrukcja, która wymaga tylko i wyłącznie regularnej wymiany oleju i filtrów.
5,0
Skrzynia biegów
Multitronic, który przez wielu jest zarzucany błotem u mnie sprawuje się dobrze, na razie nie ma żadnych oznak mimo praie 200 tyś przebiegu. Kultura jazdy przy tej skrzyni nieporównywalna z żadną inną!
5,0
Układ jezdny
Majstersztyk, samochód porusza się intuicją kierowcy.
Komfort
5,0
Widoczność
Doskonała.
5,0
Ergonomia
Doskonała.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Doskonała.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Doskonała nawet z zapasem.
5,0
Wyciszenie
Idealne.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wbrew pozorom koszty utrzymania nie są wysokie w porównaniu do niższych modeli. Wymiana rozrządu z pompą wody w sumie z robocizną 1400 zł, wymiana kompletu 8 wahaczy w zawieszeniu przednim 1700 zł wahacze plus 250 robocizna. Cewka zapłonowa 108 zł.
5,0
Stosunek jakość/cena
Oddałem swoją A8 do lakierowania zderzaka i dostałem zastępczego Forda Mondeo z tego samego rocznika. Uwieżcie mi, że jak spowrotem wsiadłem do mojego to poczułem się jakbym wsiadał z trabanta do jakiegoś statku kosmicznego. Samochód kosztuje sporo nawet używany ale WARTO!
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
problem z cewkami zapłonowymi szczególnie z LPG, umierdliwy ale do opanowania.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak na razie na szczęście nie odnotowałem, a jeżdże już rok i zrobiłem ponad 40 tyś km.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 V6 220KM 162kW
[l/100km]