Silnik
: SILNIK GENIALNY. MIALEM KUPIC BENZYNE 4,2 ALE TAM SPALANIE WYNOSI OD 15 LITRÓW W GÓRE A TU MIŁE ZASKOCZENIE BO PALI 8 NA TRASIE
5,0
Całokształt
GŁOWNE ATUTY TEGO AUTA TO SILNIK I JEGO SPALANIE, WYCISZENIA AUTA I KOMFORT JAZDY, KTÓRY PORÓWNYWALNY JAK W A6 TYLKO ŻE DUŻO WIECEJ BAJERÓW MA KIEROWCA MA DO DYSPOZYCJI
Wrażenia
5,0
Silnik
SILNIK CHODZI CICHUTKO, PRAWIE GO NIE SŁYCHAĆ, ELASTYCZNOŚĆ WIĘCEJ NIŻ LEPSZA
5,0
Skrzynia biegów
AUTOMAT 6 BIEGOWY PRZEŁACZA BIEGI BARDZO PŁYNNIE BEZ NAJMNIEJSZYCH SZARPNIĘĆ
3,0
Układ jezdny
JAK TO W AUDI, WSZYSTKO DOBRZE
Komfort
4,0
Widoczność
DO TYŁU KIEPSKO ZE WZGLĘDU NA DUŻE GABARYTY AUTA
4,0
Ergonomia
WSZYSTKO POD RĘKA, A WYŚWIETLACZ MMI, MÓGŁBY BYĆ TROSZKE PROSTSZY W OBSŁUDZE
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
OK
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ZDECYDOWANIE POLECAM WERSJE LONG, PONIEWAŻ MIEJSCA Z TYŁU TYLE CO W A6, A Z PRZODU WYSTARCZAJĄCO
5,0
Wyciszenie
SUPER, WOGÓLE NIE SŁYCHAĆ ŻE TO DIESEL. NAPRAWDE SUPER
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
TRASA PRZY 160 KM/H ZUŻYCIE NA POZIOMIE 8,5 W MIEŚCIE DO 2 LITROW WIECEJ, JESLI CHODZI O NAPRAWY JEST TO V8 I KAŻDY WIE ŻE BEDZIEDROGA W UTRZYMANIU. NA BAKU 90 LITROWYM ROBIE NA TRASIE 1000 KM A W MIEŚCIE ZWYKLE O 100 KM MNIEJ
4,0
Stosunek jakość/cena
ADEKWATNA, CHOC DIESEL MÓGŁBY BYĆ TROSZKE TAŃSZY
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
NA RAZIE IC NIE PADŁO
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 4.0 V8 TDI 275KM 202kW
[l/100km]