Jestem zawiedziony ,pomimo iz posiadalem d2 i po przejechaniu ponad 120 000 km.oczekiwalem od nowszej wersji bynajmniej podobnej bezawaryjnosci.
Wrażenia
3,0
Silnik
-Ogrzewaanie posrtojowe wymienione przez poprzedniego wlasciciela
-cieknacy olej z pokryw walkow
-wymiana padnietych napinaczy rozrzadu mowa o walkach
-nieszczelnosci skrzyni
-uszczelniacz walu (czesc 5 zeta,wymiana 4000pln)
-ubytki plynu spowodowane bajecznym rozwiazaniem polaczenia chlodnicy olejowej z blokiem
-dyfer to kaplica
-lozyska kol wyjatkowo nietrwale
Dlugo by jeszcze wymieniac
3,0
Skrzynia biegów
Przyznam ze trzeba sie liczyc z regeneracja tipa po 200 000 ,plukanie i wymiana oleju jak i adaptacje i nowe uczenie nie daje satysfakcji.
Mechatronik zaj...regularnie
5,0
Układ jezdny
Jedyne co dziala jak powinno.Porownywalem prace z nowszymi wersjami i wychodzi lepiej.
Kompresor bezszelestny ,plynna praca a amorki szczelne
Komfort
3,0
Widoczność
Dluga wersja hehe skrzypiace plastiki ,komfort moze i jest ok.dla osob kture nie wnikaja w szczegoly
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Oj tez sie dzieja cuda
-Nie mozna nabic ukladu wymaganym czynnikiem
-szronienie przewodow pomimo wymiany trokner
-nie koniecznie autoklima bedzie rowno grzala nie mam na myslii stref
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Skrzynka piwa za siedzeniem pomimo prawie 2 metrow wzrostu
4,0
Wyciszenie
Jak nie odpalona to nic nie slychac hehe
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak mozna tyle ****ac to juz inna bajka w porownaniu z d2
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 4.2 V8 335KM 246kW
[l/100km]