Tylko A8, nie kupie innego auta:) Doszedłem do fury najlepszej na rynku i wierzę że Audi nie popsuje kolejnego modelu:) Zamierzam go kupić:)
Wrażenia
5,0
Silnik
Mam to auto od nowości, mimo swojego przebiegu, (myślę że nie jest on mały) większość aut nie ma szans ani na starcie ani w próbie elastyczności:) Jeżdżę dużo więc po 1roku zdecydowałem się na niewielki chip tuning, jak narazie przy tym przebiegu wymieniłem tylko części eksploatacyjne i turbosprężarkę która była zmieniona na nową przy 215000. Ale z tego co wiem, sprężarka tyle wytrzymuje więc to nie wina Audi, ani moja:) szkoda że nie ma oceny 6:D Ostatnio byłem na hamowni żeby sprawdzić ile jeszcze silnik pociągnie:D bo jakiś pan powiedział że po 3setkach to lepiej żebym się rozstał z moim ukochanym Audi, po hamowaniu stwierdził pan w serwisie że silnik jest w stanie pociągnąć przynajmniej 2setki jeeszzzzcze:D więc myślę że skoro przetrzymałem już 2passaty mojego ojca:) to przetrzymaj jeszcze jednego:)
5,0
Skrzynia biegów
Moje audi to tiptronik:) jeździłem wcześniej mesiem S z dieslem i automatem i w porównaniu do Audi to jest ... nie ma porównania:) Audi jest rewelacyjne, śmiało mogę stwierdzić że w żadnym aucie nie ma tak rewelacyjnych przekładni jak ten tiptronik:) Super sprawa, Mam przyciski na kierownicy do zmiany biegów(pakiet s)i... nie używam ich bo jeśli chce, wciskam gaz w wykładzinę:) i silnik kręci do "końca"a zmiana biegów jest krótsza niż w manualu:) znów 6:D
5,0
Układ jezdny
Chyba się powtarzam ale każdy kto jeździł A8 i innymi autami wie, że Audika nie jest w stanie pokonać nic! żadna Bejca o mesiu nie wspominając! Quattro rządzi:)
Komfort
5,0
Widoczność
Niestety tu nieco słabiej;| wina za pewne wymiarów samochodu, ale sprawe załatwiają czujniki parkowania:) w Każdym razie w passacie b7 mojego ojca widoczność jeszcze gorsza:) a auto przecież mniejsze
5,0
Ergonomia
Audi z teg słynie
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie super, Klima jeszcze lepsza
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Idealnie jak dla mnie
5,0
Wyciszenie
jeżeli 250kmh i w środku można rozmawiać szeptem, to dla mnie rewelacja
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
pojemność 3.3 255KM jeśli ktoś marzy że zamknie się w 8l100km to chyba że pojedzie na lawecie:D u mnie minimalnie wyniosło 10l. Na trasie po szwajcarii, nie przekraczając prędkości:) uzyskałem 9,2 ale jazda z prędkością poniżej 100 poza miastem to w A8 igranie z snem za kierownicą:) max ... nie sprawdzałem:D ale jak troszke się mu ponaciska pedał gazu a prędkość średnia w cyklu mieszanym oscyluje w granicach 125kmh to potrafi połknąć 16, najwięcej ile udało mi się uzyskać przy jeździe V-max po autostradzie to 18, a to jest już troszke:D:D jazda po mieście z gazem w wykładzinie rozpoczyna stawkę od 18 wzyż:D Ceny w serwisie są porównywalne z serwisami mesia, nic nowego, klasa auta wyskoka, to i bulić trzeba. Napraw nie odnotowałem poza spalonymi ksenonami które się zestarzały zwyczajnie, oraz wspomnianym turbo.
5,0
Stosunek jakość/cena
Nie będę marudził:) Za wygodę trzeba zapłacić okazale ale opłaci się to w przypadku Audi:)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Spaliła się żarówka podświelaniu przesłonki przeciwsłonecznej:D wymiana gratis:) mimo iż auto po gwarancji:D
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak typowych usterek, tylko wynikające z eksploatacji, zużycia elementów .... zużywających się:D
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.3 TDI 225KM 165kW
[l/100km]