Samochód może się cały czas podobać, ma dość klasyczne i ponad czasowe kształty. Mi się cały czas podoba szczególnie z tyłu bo przód niestety wygląda jak popularne A4/A6. Może zwrócić uwagę szczególnie za ułamek ceny nowego samochodu możemy kupić używany samochód i jeżdżący. Niestety jak jeżdżący to jest już loteria. A naprawy w tej bryczce niestety potrafią w ciągu roku kosztować nawet dwa razy więcej niż kosztuje sam samochód - jest to praktycznie jedyna ale bardzo ciężka wada szczególnie dla portfela wada. Samochód do specjalnie psujących się nie należy (jeśli chodzi o główne podzespoły) ale że ma dużo osprzętu i elektroniki psuje się coś cały czas i to wszystko kosztuje niemałe pieniądze. No i skrzynie automatyczne które padają tak miałem u siebie wtedy koszt jak się dobrze poszuka może sie zamknąć w okolicach 7tys zł. Tak że przyjemność jazdy spora ale przygotuj się możesz w ciągu roku wydać na naprawy 20tys zł i nie są to wcale odosobnione przypadki.
Wrażenia
4,0
Silnik
Duży silnik więc i mocy nie mało choć w porównaniu do 2L diesla którym jeździłem spodziewałem się efektu "łał a tak niestety nie jest.
3,0
Skrzynia biegów
Działa dobrze ale jak się popsuje - u to trzymać się za kieszeń.
4,0
Układ jezdny
Wygodny i jednocześnie bardzo bezpieczny na zakrętach.
Komfort
3,0
Widoczność
Samochód nie mały więc manewry w wąskich miejsach do łatwych nie należą ale są czujniki parkowania więc daje się rade.
5,0
Ergonomia
Audi więc nie może być tu inaczej jak wszystko na swoim miejscu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko się grzeje i chłodzi - bez zastrzeżeń.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na tę wielkość to pasażerowie z tyłu mogą trochę ponarzekać ale.
5,0
Wyciszenie
Cisza i spokój.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
No tu jest niestety pies pogrzebany. Kupujemy bo wydaje się niedrogo ale później naprawy tu dwa tysiące tam 3tys a innym razem 7tys. Dla przykładu naprawa skrzyni biegów 7tys. i nie piszę o autoryzowanej stacji bo tam to z 14tys. a nie zrobi tego żaden pan kazio. Tak samo zawieszenie no i drobne pierdoły czzujniki też potrafią czasem zaskoczyć niemiło.
3,0
Stosunek jakość/cena
Gdyby nie ceny części i napraw było by naprawdę fajnie a tak tylko przeciętnie.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Czujniki i wszelka elektronika potrafi się często coś popsuć.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Skrzynia biegów - 7,5tys. zł z kieszeni.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 4.2 quattro 300KM 221kW
[l/100km]