Zawieszenie
: zawieszenie i silnik,zawieszenie bdb nie buja nie za sztywne,silnik bo bezobsługowy tylko rozrząd olej i można jeżdzić w nieskończoność.
5,0
Całokształt
jak na wiek i przebieg
Wrażenia
5,0
Silnik
absolutnie bezawaryjny,rzadko które auto przejedzie tyle bez awarii
5,0
Skrzynia biegów
jak na swoje lata jest bdb i bardzo płynnie zmienia biegi
5,0
Układ jezdny
zawieszenie o wiele lepsze niż w kanclerzu ,którym obecnie jeżdze
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2 lata 41000km i oprócz podstawowych wymian(tarcze klocki oleje) dokupiłem pół nadkola 180zł w aso,reperaturki cylinderków tylnych hamulcy ok.100zł,poduszka silnika 45zł,
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
żadnych,auto nigdy nie odmówiło posłuszeństwa
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 4.2 40V quattro 310KM 228kW
[l/100km]