Przeniesienie napędu
: Quattro to quattro i żaden inny napęd 4x4.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
: wielowahacze + polskie drogi = wymiana co 40tys
Układ elektryczny
: okablowanie czujników ze starości potrafi pękać i robić zwarcia
4,0
Całokształt
Auto na pewno nie należy do najtańszych w utrzymaniu, jednakże komfort podróżowania rekompensuje ewentualne wydatki na zawieszenie czy inne pierdoły...
Wrażenia
4,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Rewelacyjna alternatywa dla nowszych aut klasy premium różych marek. Nawet teraz auta tej klasy są często gorzej wyposażone i mniej komfortowe od A8 D2.