Silnik
: Ten dźwięk nadrabia wszelkie niedogodności, wady, usterki. :D
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: lakier wymaga dopracowania przez odpryski głównie na masce
Inne
: wnętrze, wszelkie plastiki w środkowej konsoli wymagają trochę pracy
Układ hamulcowy
: strasznie piszczą klocki
5,0
Całokształt
Jazda tym autem to poezja dla uszu i wszystkich zmysłów :D
Wrażenia
5,0
Silnik
Bez zastrzeżeń, jak na V8 dużo ciepła oddaje
5,0
Skrzynia biegów
Gładko i płynnie, nic nie trzęsie.
4,0
Układ jezdny
Jest dobrze, jednak przyzwyczajenie ze sztywnego MG powoduje, że A8 to dla mnie kanapowóz, ma to swoje wady i zalety, bo na nierównościach auto płynie, ale w zakręt nie wejdę już tak szybko.
Komfort
5,0
Widoczność
Genialnie, chociaż ciężko przyzwyczaić się do krótkiego prawego lusterka. Jadąc przez ramie do tyłu o wiele lepsza widoczność niż w MG.
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tyle miejsca to jeszcze nigdy nie uświadczyłem w aucie.
5,0
Wyciszenie
Wszelkie szumy minimalne, jedynie silnik wszystko zagłusza, ale o to chodzi w V8, mrrrrrr piękny jest ten dźwięk.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Myślałem, że będzie gorzej ... owszem jest drożej niż 2 litrowy diesel, ale tragedii nie ma.
3,0
Stosunek jakość/cena
W normie.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 3.7 quattro 230KM 169kW
[l/100km]