Inne
: wyglad, ze LIFT w porownaniu do poprzedniego modelu jaki mialem to wizualnie niebo a ziemia, moze za 2 latka bedzie AUDI A8 D3 LOnd wersja amerykanska hehe
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: troszke za slaby
Układ elektryczny
: naszpikowany elektronika i cos musi pasc
Zawieszenie
: slabe na polskie drogi
4,0
Całokształt
do tej wersji naped na przod w manualu trudno sie doczepic, wiadomo ze audi ma slabe automaty i ja mam zadkosc hehe. klocki na tyl tanie, przod troche gorzej itarcze, rozrzad do mojego to koszt 650zl komplet, nie ma bidy, spalanie troche za duze ale mozna przezyc
Wrażenia
4,0
Silnik
troche slaby ale ja mam manualna skrzynie i przy 90km/h na 3 i rura do przodu
4,0
Skrzynia biegów
manula, przod naped, za dlugie biegi jak dla mnie
4,0
Układ jezdny
trzyma sie drogi, najlepiej jka 4 amortyzatory sa gazowe
Komfort
4,0
Widoczność
jest ok ale do tylu masakra, nie mam parktronica
5,0
Ergonomia
wszystko pod reka, wnerwia mnie zacinajacy sie podlokietnik, od kierowcy zacial sie u gory i nie chce zejsc
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
ok
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mam 181 i dla mnie multum miejsca
4,0
Wyciszenie
nie mam podwojnych szyb ale i tak silnika nie slychac
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
na trasie przy 90km/h na tempomacie zszedlem raz do 7,7l ale nie ludze sie ze za 100zl to ledwo a to bardzo ledwo robie 200km
3,0
Stosunek jakość/cena
szkoda ze traci duzo na wartosci
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
cos tam w kratce klimatronika pokrzypi, zapychajace sie dysze spryskiwaczy,
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak na razie ok, tylko esp i abs mi sie pali po zmianie opon na inny profil, wizyta u elektronika musi byc, ponoc manual i przod naped to najtansza wersja do utrzymania, oby odpukac tak dalej,
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.8 30V 193KM 142kW
[l/100km]