Przeniesienie napędu
: super trakcja tak dużego auta (blokady wszystkich mechanizmów)
5,0
Całokształt
za te pieniądze nic lepszego nie będzie, auto jest nafaszerowane elektroniką która jest potrzebna w samochodzie tej klasy; jeździłem A6 znajomego (dwuletni) i wole swoje A8 z 95 roku
Wrażenia
5,0
Silnik
2,8 jest troszke przysłaby do tej gabloty, ale pięknie chodzi, żadnych wibracji i 200 km/h go nie słychać, przy pełnym przyspieszeniu tylko głośniej szumi
4,0
Skrzynia biegów
troszkę za długi czas reakcji na "kickdown", ale jest OK
5,0
Układ jezdny
quattro to jest bajka, podobno zawieszenie siada na polskich dziurach i jest drogie bo to alu, ale to nic
Komfort
4,0
Widoczność
do tyłu jest nie za wesoło
5,0
Ergonomia
wszystko tam gdzie powinno być i to wykończenie hm.........,; drewno, skóra, chrom; ciasteczko
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
podwójny klimatronik, grzane i chłodzone fotele i nawiewy na tylne siedzenia - ten samochód to wzór
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
więcej miejsca jest chyba tylko w wersjach long i w rollsie
5,0
Wyciszenie
do 200 km/h przy zamkniętych szybach słychać tylko szum klimatyzacji
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na takiego krokodyla spalanie jest niewielki, a ceny napraw .......... no cóż to jes samochód luksusowy
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jakieś tam żarówki i tyle
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
to ma luksusowo jeździć
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.8 174KM 128kW
[l/100km]