Samochod nie sprawia problemow wykorzystywany rodzinnie glownie krotkie odcinki czasami trasa. Komfort podczas duzych predkosci autostradowych jest przeogromny. Wszystkie funkcje z wyposazenia w pelni sprawne 200tys przebiegu a na przyciskach tapicerce brak sladow zuzycia auto z polskiego salonu jestem drugim wlascicielem. Eksploatacja biorac pod uwage osiagi i klase auta bardzo tania. Do tego jeszcze realne zuzycie paliwa 8L sprawia ze auto jest tansze w utrzymaniu niz C klasa przynajmniej w moim przypadku.
Wrażenia
5,0
Silnik
Osiagniety kompromis miedzy spalaniem a osiagami
5,0
Skrzynia biegów
Dwusprzeglowa daje rade przy wyprzedzaniu szybko na sport i sie nie boisz ze nie zdazysz. Oczywiscie w granicach rozsadku
5,0
Układ jezdny
Opony 265/35/20 i tu nie mozna oszczedzac. Przesiadajac sie ze starszych aut czuc postep mozna trzymac kierownice jednym palcem dzieki temu odczuwa sie taka lekkosc w jezdzie
5,0
Karoseria
U mnie zabezpieczona ceramika i nic sie nie dzieje woda po szybie sama splywa jak po woskowaniu.
Komfort
4,0
Widoczność
Widocznosc dobra ale nie bardzodobra ale sa kamery u mnie tyl i przod
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu intuicyjna obsluga.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Fajna sprawa ze mimo nagrzanego auta po odpaleniu mozna ustawic tak aby nawiew nie dzialal na pelnej mocy.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Myslalem ze z tylu bedzie problem z wysokoscia ale jestok nikt sie nie skarżył
5,0
Wyciszenie
200km/h aktywny tempomat asystent lini i spokojna rozmowa z pasażerami jedynie slychac szum opon.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tu jest zaskoczenie o ktorym mowilem oczywiscie na plus dla a7 utrzymanie jak a 6 a komfort lepszy. Z zamiennikami nie ma co kombinowac tarcze przednie oryginal a ostra jazda gaz hamulec przez kilkanascie minut i potrafia sie zrobic czerwone raz mi sie zdarzylo.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jakosc spasowanie i detale nie mam zastrzeżeń nawet muzyka rozkrecona na max i grajacy subwofer nie powoduje nieporzadanych odglosow w srodku na z wyjatkiem drgania tylnej polki nabagarzniku jest z dwoch czesci.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Awaria aktywnych wydechow dostala sie tam woda i swoje zrobila
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak jak narazie powaznych usterek auto bezawaryjne
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 TDI 313KM 230kW
[l/100km]