Po roku ciągle sprawia mi frajdę z jazdy. Duży, wygodny i bardziej niż zadowalające osiągi. Po prostu sportowa limuzyna. Koszty, no cóż to w końcu to klasa aut luksusowych.
Wrażenia
5,0
Silnik
Ma moc i sportowy charakter
5,0
Skrzynia biegów
8 biegowy tiptronic, dlatego szukałem auta w USA. Jest wytrzymalsza, w końcu to skrzynia montowana w modelu RS7. Jazda w ustawieniu sport 10/10.
5,0
Układ jezdny
Idealny, w końcu to quattro.
5,0
Karoseria
Aluminium więc OK.
Komfort
4,0
Widoczność
Słupki przednie i boczne trochę ograniczają widoczność, ale można się przyzwyczaić.
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Idealnie, dodatkowo wentylowane i podgrzewane siedzenia.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca jest po prostu dużo, bagażnik też ogromny.
5,0
Wyciszenie
Ok jak dla mnie.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na razie bez kosztów, więc ok. Przejechane 15000 km. Bym zapomniał, oprócz oleju i filtrów były wymieniane klocki z tyłu (154 zł)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 TFSI 310KM 228kW
[l/100km]