Ok ale dla modeli z przed drugiej połowy 2020 trzeba uzyskać software update silnika w ASO który likwiduje dziurę w reakcji na pedał gazu
Pytaj dealera o darmowy update
5,0
Układ jezdny
S-Line troszkę twardy ale super prowadzenie
5,0
Karoseria
Bez zarzutu
Niskie nadwozie w wersji S-Line powoduje ze trzeba uważać na ograniczniki prędkości
Komfort
5,0
Widoczność
Super
5,0
Ergonomia
Bez zarzutu
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zarzutu
48 V bateria wspomaga ogrzewanie które działa błyskawicznie nawet z wyłączonym silnikiem. Jeśli przytrzymasz przycisk oznaczony max po wyłączeniu silnika wentylacja wejdzie w tryb postojowy i będzie utrzymywać zadana temperaturę przez 30min.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Naprawdę duże auto
Mam 196 i z łatwością mógłbym siedzieć na tylnym siedzeniu za sobą
Trzy osoby mogą wygodnie podróżować z tylu
Dużo miejsca na nogi z przodu plus dużo miejsca nad głowa
5,0
Wyciszenie
Bardzo ciche wnętrze z charakterystycznym pomrukiem diesla V6 które jest sympatyczne jakkolwiek słyszalne przy zimnym silniku i pierwszych kilometrach
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Drobne dźwięki z okolicy deski rozdzielczej
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Dwa drobne problemy:
Sensor NOX
Sensor chłodzenia skrzyni biegów
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 TDI 349KM 257kW
[l/100km]