Auto naprawdę ładne ,dobrze się prowadzi ale ma pewne problemy jak reakcja na padał przy ruszaniu strasznie opóźniony . Dopiero po modyfikacji na stage 1 auto zaczęło chodzić rewelacyjnie . Zawieszenie pneumatyczne bajka do tego fajnie przyspiesza na wyższych prędkościach prawdopodobnie zasługa sportowego quattro ze sportowym mechanizmem różnicowym, do tego tylna oś skrętna robi dobrą robotę . Bardzo wygodne auto ale trochę czasami ma się wrażenie nie dopracowanego z działaniem skrzyni z silnikiem w BMW znacznie lepiej to się zgrywa . Ale mimo wszystko nie ma tragedii i naprawdę fajnie się jeździ gdybym miał kupić jeszcze raz zrobiłbym to . Z dokuczliwych rzeczy zdążają się jakieś błędy ,typu lampa nie działa , błąd czytania znaków itp. ale wystarczy ponownie odpalić i wszystko działa . Zdarza się to naprawdę bardzo rzadko . Spalanie w zależności od trybu jazdy ale jest ok . O kosztach utrzymania trudno rozmawiać , bo na razie oleje itp. więc cenowo jest jak zawsze . Skrzynia tiptronic więc olej dożywotni albo jak ktoś dba co 90 tys. koszt jakieś 2500 zł u dobrego specjalisty w ASO 3300-4500 zł ale nie zalecają .
Wrażenia
4,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 50 TDI 286KM 210kW
[l/100km]