Silnik: nie potrafi nagle wystartować. Skrzynia zastanawia się wrzucić jedynkę czy nie. Gaz do dechy, a auto najpierw 2 sekundy mysli czy startować czy nie. Permnentnie trzeszczące wnętrze. Tragedia. Po wakacjach w chorwacji ASO musiało sklejać kokpit od początku bo trzaski odobne do Poloneza. Wiecznie błędy asystentów bezpieczeństwa. Wada wrodzona tego modelu. ASO nie jest w stanie nic z tym zrobić. Po wyłączeniu i ponownym uruchomieniu auta błędy ustepują. Zdarzają się co 30 uruchomień. Samo otwierający się bagażnik w wersji sedan. Ogólnie wygląd ok, ale jakość jak u francuza. Za co sie płaci?
Wrażenia
3,0
Silnik
Nie potrafi nagle zebrać się na skrzyżowaniu. Skrzynia niezwykle opieszale reaguje. Nawet w trybie SPORT/ DYNAMIC. To bardzo niebezpieczne
2,0
Skrzynia biegów
DSG - myśli jak windows 2000.
4,0
Układ jezdny
3,0
Karoseria
Rozkleja się deska rozdzielcza pod wpływem wysokiej temperatury. Odradzam jeżdzić na południe europy latem.
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Superb ma dużo więcej miejsca w tylnym rzędzie i bagażniku
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wieczny problem z asystentami. Trzeszczący kokpit. Samootwierający się bagażnik w wersji SEDAN.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak dotąd nic.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 40 TDI 204KM 150kW
[l/100km]