W mojej opinii trochę słabo wyciszony jak na klasę premium, BMW 5 jest ciszej szczególnie powyżej 140km/h. Irytował mnie dzwięk opływającego powietrza przy lusterkach bocznych, był słyszalny od 110km/h - może to przypadłość tylko mojego samochodu.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bez uwag, byłem mile zaskoczony "niskim" spalaniem
4,0
Skrzynia biegów
Czasami się zastanawiała który bieg z 8 wybrać. W BMW mają lepiej to skonfigurowane.
5,0
Układ jezdny
Miałem pneumatyczne zawieszenie z tylną osią skrętną - polecam każdemu taką konfigurację w samochodzie którtm ma prawie 5m długości. Na parkingach sparawował się lepiej niż moje stare BMW 320xd (e91).
4,0
Karoseria
Według mnie lakier jest trochę za "miękki" po myciu w automatycznych myjniach można było zauważyć małe rysy.
Komfort
5,0
Widoczność
Bez uwag
5,0
Ergonomia
Według mnie wszystko OK, miałem wirtualny kokpit, było to przydatne przy nawigacji.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Moja wersja była wyposażona w ogrzewanie i wentylację postojową sterowaną z aplikacji - bardzo przydatne gdy w zimę będąc na spacerze wiedząc, że za 10 min będziesz przy samochodzie, właczałeś ją zdalnie, nie ważne jak daleko byłeś od samochodu.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bez uwag, wszystko OK
3,0
Wyciszenie
Tak jak napisałem w ocenie ogólnej.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Może koszt serwisu mógłby być trochę tańszy.
4,0
Stosunek jakość/cena
Nie mam żadnych uwag poza wyciszeniem
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wymieniłem czujnik NOx i miałem problem ze spryskiwaczami przedniej szyby - same sie uruchamiały.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Bez uwag
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 50 TDI 286KM 210kW
[l/100km]