Zdecydowanie najlepsze nowe auto jakim jeździłem pod katem dużych awarii, wygodzie, ergonomii, napędu 4x4, ale… trzeszczące plastiki, awarie elektroniki, i wiele innych irytujących niedociągnięć.
Wrażenia
5,0
Silnik
Quattro to najlepszy napęd w historii motoryzacji.
4,0
Skrzynia biegów
Trochę zbyt wolna nawet w trybie sport
5,0
Układ jezdny
Najlepszy
4,0
Karoseria
Słaby lakier podatny na uszkodzenia
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
OK
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ok
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
W tej klasie oczekiwałem najwiecej. Auta z rodzimego rynku w klasie zdecydowanie lepsze.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Serwis autoryzowany zbyt drogi
5,0
Stosunek jakość/cena
Za auto kosztujące 300 tys oczekujesz trochę więcej
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Mnóstwo irytujących drobiazgów
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 40 TDI 204KM 150kW
[l/100km]