+ Bardzo mało pali.
+ Sporo nowoczesnych udogodnień w standardzie, choć tempomat mógłby być aktywny.
- Standardowe radio poniżej krytyki jak na samochód premium.
- Jasna tapicerka brudzi się od jeansów na niebiesko.
Wrażenia
5,0
Silnik
Całkowicie wystarczający do normalnej eksploatacji.
5,0
Skrzynia biegów
Pierwszy raz widzę automat, który potrafi wrzucić na luz.
5,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
Lakier zwykły - słabizna, trzeba brać z metalikiem.
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Podłokietnik ze schowkiem - trzeba uważać, można sobie przyciąć łapę, bo się za łatwo przesuwa.
Przydałoby się więcej światła w środku po otwarciu drzwi - brakuje tego w ciemnym garażu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bez zarzutu. lubię jeździć na wpół leżąc, więc ważna jest regulacja kierownicy w płaszczyźnie poziomej - jest dobrze.
5,0
Wyciszenie
Dokupiłem wyciszenie bocznych szyb. Jest cicho.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie w mieście od 4.5 do 6.0 (ale tylko w korkach), przy 120km/h - 4,5l , 160km/h - 5.3l.
5,0
Stosunek jakość/cena
Zapłaciłem 170 tys. za nowy. Tyle wołali za jakieś lepiej wyposażone Kia Optima, Mondeo, Passata, Insignię czy dwuletnie Audi C7, albo Volvo V90. Więc myślę, że było warto.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 35 TDI 163KM 120kW
[l/100km]