Szukaj

Ocena kierowcy - Audi A6 C8 Avant

Mariusz, 11 dni temu
Silnik 2.0 45 TFSI 245KM 180kW
Rok produkcji 2019
Przebieg: 150 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Audi A6 C8 Avant 2.0 45 TFSI 245KM 180kW 2019-2020 - Oceń swoje auto
2,93
32% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : skrzynia biegów jest genialna
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : wspomaganie
3,0
Całokształt
Problemy zaczęły się po 80 tyś km i kolejny raz po 120 tyś km. Dwa razy wymieniana maglownica, bo padło wspomaganie, producent nie przewidział wymiany samego modułu co komplikuje naprawę, oraz wymieniany radar od aktywnego tempomatu i pre sense front, przez co samochód przestał w serwisie miesiąc, bo nie było dostępnych części od ręki. Na kierownicy na postoju przy uruchomionym silniku czuć wibracje, ekran od panelu klimatyzacji bardzo łatwo się rysuje i zbiera odciski. Responsywność systemu zostawia dużo do życzenia. Naciskamy ikonkę i po 1-2 sekundach dopiero otwiera dodatkowe menu, sam ekran reaguje na dotyk jak najtańszy Chiński tablet, trzeba mocno musnąć palcem. Zostawiłem w rozliczeniu i przesiadłem się na koreańską markę, póki co po 2 latach i 80 kkm jestem bardziej zadowolony niż z audi. System zdecydowanie szybciej reaguje i do tego mapa z carplay potrafi wyświetlać się na wyświetlaczu przy kierownicy, w audi tylko wbudowana nawigacja to potrafiła.
Wrażenia
4,0
Silnik
Generalnie ok, liczyłem na lepszą kulturę.
5,0
Skrzynia biegów
Chyba jedyna dobra rzecz w tym aucie.
3,0
Układ jezdny
Twardy, skłonny do podsterowności,
3,0
Karoseria
wyciszenie mogłoby być lepsze
Komfort
4,0
Widoczność
jest ok, mogłyby być kamery lepszej jakości, w roczniku z 2018/2019 pikseloza
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szału nie ma, wentylacja głośna
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mało miejsca na nogi z tyłu, skoro to automat to po co wajcha po środku, która zajmuje sporo miejsca ? Miałem wersję nie quatro, a tunel po środku z tyłu mimo to zajmuje dużo miejsca.
2,0
Wyciszenie
być
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
wymiana maglownicy, producent nie przewidział naprawy modułu od wspomagania koszt w ASO około 20 tyś zł
3,0
Stosunek jakość/cena
zdecydowanie nie warty 350 tyś zł
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
do radaru od aktywnego tempomatu dostała się woda. Uznałbym, że jeżdżę samochodem po stłuczce, z tym, że mam go od nowości.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
wymieniana dwa razy maglownica, bo przestało działać wspomaganie.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 45 TFSI 245KM 180kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Audi A6 C8

Liczba wpisów: 29

Audi A6 C8 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Audi A6 C8 Avant