Układ elektryczny
: 2 razy zdarzyło się, że system rozrywki się zawiesił lub podawał jakieś dziwne informacje o rożnych usterkach. Okazało się, że uszkodzony był jakiś sterownik. Teraz wszystk jest ok.
5,0
Całokształt
Bardzo dobra jakość wykonania. Wykończenie wnętrza na wysokim poziomie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Maksymalna moc 299 KM przy naładowanej baterii. Niesamowite przyspieszenie. Wg moich pomiarów zgadza się z tym podawanym fabrycznie czyli 6,2 s.
5,0
Skrzynia biegów
Płynna zmiana biegów. Nawet niezauważalna zmiana.
5,0
Układ jezdny
Prowadzi się super komfortowo. Przejeżdzanie zakrętów z dużą prędkością nie stanowi problemu.
5,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie lubię zimą wsiadać do zimnego samochodu a latem do nagrzanego, dlatego super funkcją jest klimatyzacja sterowana z aplikacji. Działa jednak tylko jeśli bateria nie jest do końca rozładowana. Moim zdaniem ta funkcja powinna działać zawsze więc dobrze by było, gdyby odrobina prądu zawsze pozostawała w baterii
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Wyciszenie jest niesamowite. Przy jeżdzie na prądzie nie słychac absolutnie nic. Błoga cisza. A gdy załączy się silnik spalinowy, to mimi tego, że jest też swietnie wszystko wyciszone, to jednak go słychać, ale to pewnie subiektywne odczucie po jeździe na elektryku
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 50 TFSI e 299KM 220kW
[l/100km]