Samochód rozsypał się przy przebiegu 82 000 km . Do wymiany rozrusznik , turbiny , silnik . na gwarancji prościej byłoby wymienić rzeczy które nie zostały wymienione
Wrażenia
3,0
Silnik
Bardzo dynamiczny i oszczędny ale mega awaryjny
3,0
Skrzynia biegów
Wizyta w serwisie 2 razy - problemy z oprogramowaniem
3,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Strasznie drogi serwis - koszt wymiany tarcz przednich i klocków to 4 000 PLN w dodatku tarcze uległy wykrzywieniu i podlegały wymianie gwarancyjnej
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Samochód od początku wadliwy : wymiana MMI , fotel pasażera , wycieraczki szyby przedniej , tylna szyba , błędy w skrzyni biegów
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wymiana turbin , silnika , rozrusznika
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 TDI 313KM 230kW
[l/100km]