Auto ma zrobione juz prawie 100 tys km na Polskich drogach a mimo tego nie musialem do tej pory robic zadnego remontu zawieszenia,ponadto jestem zadowolony z silnika 204 KM ktory pali ok 2,5 litra mniej niz stara 3.0 TDI o mocy 233 KM. Auto przytulne, o dobrej stylizacji, ma bardzo przyjazne prowadzenie, i rewelacyjne oswietlenie. Na minus cena i koszty serwisu ale to typowe dla aut klasy premium.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik trwaly nie bierze oleju pali malo jest dosc dynamiczny.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia Multitronic w Polsce nie lubiana w Niemczech lubiana, janie mam po 100 tys zadnych zastrzezen.
4,0
Układ jezdny
Jezdze srednim tepem jak dla mnie prowadzi sie dobrze.
Komfort
3,0
Widoczność
Lepsze lusterka niz w modelu audi a6 c6 jednak z tylu gorsza widocznosc ale pomaga audi parking sytem z wizualizacja
4,0
Ergonomia
Lepsze oswietlenie niz w poprzedniku, jednak gorsza czytelnosc na FISIE
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Rewelacyjne
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tylu mniej miejsca niz w A6 C6 za to wiecej z przodu na bokach
4,0
Wyciszenie
Chyba Mercedes i BMW maj ciut lepsze, ale powaznych zastrzezen nie mam
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ceny w ASO- kosmos
3,0
Stosunek jakość/cena
Za ta cene nigdy nie bede w pelni zadowlony
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 TDI 204KM 150kW
[l/100km]