Na plus: przyzwoite wyciszenie, poprawne zawieszenie i prowadzenie się auta
na duży minus: absurdalna cena za auto które jest nieco poprawionym passatem, bardzo duże spalanie jak na tak mały silnik, fatalne wykończenie jak na auto w tej klasie i koszmarną jakość plastików które rysują się bez powodu.
Wrażenia
2,0
Silnik
190KM z 2.0 diesla może wydawać się dużą mocą ale samochód waży tyle co czołg, konsekwencją tego są bardzo przeciętne osiągi i stanowczo zbyt duże spalanie które w normalny użytkowaniu rzadko będzie spadało poniżej 8-9 litrów w trasie.
1,0
Skrzynia biegów
DSG w samochodzie za tą cenę!? Redukuje z szarpnięciami a na gwałtowną reakcję gazem reaguje redukcją którą mierzy się kalendarzem a nie stoperem.
4,0
Układ jezdny
Jak na auto za tą kasę poprawnie, bez rewelacji.
3,0
Karoseria
może się podobać lub nie, ja jestem fanem audi
Komfort
3,0
Widoczność
słabo - wybrzuszona maska powoduje że widzimy tylko przed siebie, dojeżdżanie do niskich przeszkód przodem jest problemem i bez czujników parkowania ani rusz.
Z widocznością przez tylną szybę jest jeszcze gorzej, najlepiej patrzeć w bok.
3,0
Ergonomia
poprawnie, bez ekstrawagancji
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
jest i działa
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jest
4,0
Wyciszenie
Daję 4 gwiazdki bo jest ciszej niż w passacie, ale miałem 12 lat młodszą A8 i była cichsza
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
stanowczo za drogie w zakupie auto jak na to co dostajemy w zamian.
1,0
Stosunek jakość/cena
bardzo źle, w zamian za koszmarną cenę nie dostaje się praktycznie nic.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
starzeje się w oczach, jeżdżę 60tyś rocznie, mam je od nowości. po 4 tyś pojawiło się drobne przejściowe trzeszczenie deski, silnik zrobił się znacznie głośniejszy i wyraźnie słyszalny w kabinie a kupowałem je ponieważ chciałem mieć ciche auto (inaczej wybrałbym znacznie tańszego passata)
Dokupione światła ledowe z automatyczną kontrolą świateł drogowych działały pierwsze 2 tygodnie i bez powodu przestały, elektryczny ręczny raz się zaciągnie na postoju sam, innym razem nie. Tak samo jest ze zwalnianiem go przy ruszaniu - czasem odpuści, czasem nie i trzeba zwolnić ręcznie.
Czujnik deszczu nie załącza sie po uruchomieniu silnika nawet jesli dźwignia wycieraczek jest w pozycji włączony, aby go uruchomić należy ZAWSZE cofnąć dźwignię wycieraczek do pozycji wyłączony i ponownie do włączony aby wycieraczki po uruchomieniu silnika zaczęły działać. Jest to bardzo irytujące kiedy ruszamy autem w deszczu z parkingu.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak na razie nie było
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI ultra 190KM 140kW
[l/100km]