Zawieszenie
: To jest to za co placi sie w prawdziwym premium (nie mowie o A1-A3 :), sorry)
4,0
Całokształt
Daje cztery gwiazdki z uwagi na silnik i kilka niedorobek funkcjonalnych. Ogolnie byla to dosc biedna sztuka jesli chodzi o wyposazenie.
Wrażenia
4,0
Silnik
Podstawowa jednostka VW w tamtym okresie, raczej nie sprawiajaca problemow, ale nijak nie pasuje do auta tej wielkosci o tej masie. Jak tylko zacznie sie to mocniej cisnac spalanie idzie pod niebiosa- chcesz oszczedniej jezdzic? Wybieraj wersje 3.0L z quattro :).
5,0
Skrzynia biegów
Super sprawa, nigdy nie myslalem, ze zostane fanem skrzyni CVT ale tutaj dzwiek (nawet przy tym malym dieslu) nie denerwuje i nie meczy.
5,0
Układ jezdny
Wzorcowy- jedyny mankament jaki zauwazylem (ale to raczej kwestia niskiego profilu opon) auto ciagnie na boki na nierownosciach i trzeba sie pilnowac, zeby jednak miec rece na kierownicy. Hamulce pewne i dobrze wspolpracujace, sila hamowania bardzo dobrze wyczuwalna.
5,0
Karoseria
Aluminium. U mnie kolor slaby bo czarny z brazowa nuta, wiec wiadomo, kazda ryske natychmiasst widac. O dziwo nie widac brudu az tak szybko jak na klasycznym czarnym.
Komfort
5,0
Widoczność
W/g mnie dobra i bardzo dobra.
4,0
Ergonomia
Tylko dobrze- w porownaniu do VW Passat znalazlem kilka zgrzytow funkcjonalnych typu zamykanie drwi od wewnatrz, przycisk jest o gory zamiast na dole, nie ma gdzie polozyc telefonu, tak zeby byl widoczny. Drobiazgi wnerwiajace, ale mozna z nimi ostatecznie zyc. Kokpit i liczniki swietnie zrobione poza prymitywna linijka LEDowa pokazujaca ilosc paliwa w zbiorniku :D.
Brak otworu na narty w tylnej kanapie.
Zasieg- tutaj dla mnie totalna porazka jak na diesla, przy muskaniu gazu udaje sie dobic do 1000km na tankowaniu, ale raczej trzeba liczyc 800km
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie wiem czy tylko moja sztuka tak miala, ale mialem wrazenie, ze silnik caly czas jest niedogrzany- dopiero jazda po autostradzie ustawiala temperature na 90C, tak zwyczajnie to jednak w okolicach 70 bylo. Brak podrzewacza wewnetrznego powodowal, ze zima mogloby sie cieplej jednak w kabinie robic.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest wystarczajaco, chociaz kanapa z tylu dosc twrda a siedzenie dla piatej osoby to tylko za kare.
5,0
Wyciszenie
Super sprawa- na poczatku bardzo bylem dziwiony jak predkosc przekraczam, zwlaszcza na zjazdach z autostrady- wyciszenie i prowadzenie bylo tak dobre, ze czlowiek mogl sie zapomniec. Co ciekawe, z poczatku draznil mnie dosc glosny odglos pracy silnika na wolnych obrotach, ale widocznie tak mialo byc, bo przy predkosciach ~200km/h bylo dalej cicho w kabinie.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
To bylo nowe auto, to poza tym co konieczne nie musialem nic robic.
5,0
Stosunek jakość/cena
W porownaniu do obecnych generacji to jest super, chociaz czuc juz byo miejscaminadciagajace oszczednosci w jakosci wykonania, uzytych materialow itp itd.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie mialem sie na co skarzyc.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI 177KM 130kW
[l/100km]