Szukaj

Ocena kierowcy - Audi A6 C7 Limousine

Henryk, 9 lat temu
Silnik 2.0 TDI 177KM 130kW
Rok produkcji 2012
Przebieg: 30 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Audi A6 C7 Limousine 2.0 TDI 177KM 130kW 2011-2014 - Oceń swoje auto
4,23
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Jakość jazdy przy dużych prędkościach autostradowych. Prędkość 200km/h daje takie same wrażenie jak jazda passatem b6 przy prędkości 130km, a jazda 130km daje wrażenie jakby auto toczyło się 40km/h To mnie na prawdę zaskoczyło, bo nigdy wcześniej nie jeździłem takim autem. Kierownica nawet nie zadrży gdy przekracza się 220km/h. Auto jedzie jak po szynach. Efekt jest taki, że jak tylko warunki w Niemczech na to pozwalają, jadę 200km/h przez kilkaset kilometrów i nie odczuwam zmęczenia, bo w aucie jest chicho.
5,0
Całokształt
Auto ( wersja s line )spełnia oczekiwania pod prawie każdym względem, Ciche i bardzo pewnie się prowadzi przy dużych prędkościach, jak na razie bez awarii. Robię nim trasy 1600 km i na prawdę fotele są komfortowe . Jednak to nie jest auto dla 5 osob. Pod wieloma względami jest podobne do Passata z punktu widzenia kierowcy, ale poziom hałasu, komfort przy dużych prędkościach, trzymanie się drogi, precyzja układu kierowniczego czy hamulce są perfekcyjne
Wrażenia
4,0
Silnik
Miałem passat 5 lat, więc wiem o tym silniku dużo. Został już tyle razy poprawiony, że mam nadzieję, że w końcu jest dopracowany do perfekcji. Jeśli chodzi o moc , to jest zupełnie wystarczająca. Wyprzedzanie jest komfortowe, a w Niemczech prędkość 180 czy nawet 200 nie jest dla tego silnika żadnym wyzwaniem.
4,0
Skrzynia biegów
Bez większych uwag, ale co ciekawe, skrzynia w poprzednim 6 letnim Passacie, chodziła jak masełko. Tutaj trzeba użyć pewnej siły, ale wciąż pracuje bardzo dobrze
5,0
Układ jezdny
Jeździłem BMW na jazdach próbnych i muszę powiedzieć, że w przypadku tego auta, na prawdę nie widzę różnicy prowadzenia. Auto na ostrych łukach wspaniale trzyma się drogi jak na taką limuzynę.
Komfort
3,0
Widoczność
Wiadomo, że to długi sedan, więc widoczność z tyłu możę nie kiepska , ale przeciętna, Seryjnie montowane czujniki są raczej jednak niezbędne
3,0
Ergonomia
Kilka rzeczy dla kierowcy jednak bym poprawił. Włącznika świateł przeciwmgielnych trzeba jednak szukać po omacku, podłokietnik na drzwiach i pomiędzy fotelami mogłyby być na tej samej wysokości. Sterowanie z kierownicy nie pozwala w domyśle sterować muzyką. Można zaprogramować uniwersalny przycisk do np przewijania utworów do przodu, ale do tyłu już się nieda. Za to przyciski na środkowej konsoli ( ich położenie ) to super rozwiązanie , co prawa trzeba odrywać rękę od kierownicy, ale są blisko pod ręką. Osobiście myślę, że wysuwający się ekran to wyłącznie bajer. Problem w tym, że z zamkniętym ekranem deska wygląda biednie , więc jest wiecznie wysunięty, zresztą wysuwa się automatycznie po uruchomieniu silnika. Równie dobrze mógłby być cały czas wysunięty, ale wtedy również wyglądałoby to dziwnie. W BMW jakośudało im się wcisnąć ekran nie co niżej.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez zarzutu
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu i nawet z tyłu przestrzeni jest bardzo dużo. Jednak to auto na pewno dla 4 osób. 5 osoba siedzi na na prawdę niewygodnym twardym siedzisku, do tego tunel pomiędzy nogami jest dość spory, mimo że auto ma napęd tylko na przód
4,0
Wyciszenie
Auto jest bardzo ciche jeśli chodzi o jazdę z dużymi prędkościami ( przy 180-200 na niemieckiej autostradzie , można normalnie prowadzić rozmowę, czego nie da się powiedzieć o passacie :) ) Natomiast auto trochę hałasuje jesli chodzi o jazdę po nierównej drodze
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
auto jest bardzo ekonomiczne. Przy oszczędnej jeździe wychodzi na prawdę 5 l / 100 km. Robę trasę UK-Polska 1600 km 3 razy w tym roku i mimo prędkośći 200 km/h na niemieckich autostradach auto spala ok 100 l ropy na 1600 km! czyli 6.25l/100km przy na prawdę dużych prędkościach. Passat palił prawie 7 przy prędkościach do 160km/h maks
5,0
Stosunek jakość/cena
Dla mnie to drogi samochód, ale uważam , że za te pieniądze jakość jest bardzo dobra.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Mam auto ok 6 miesięcy a auto ma 2 lata i zaledwie 30 000 km. Na razie pękła mi plastikowa osłona cięgna które trzyma drzwi kierowcy, oraz blaszki trzymające klocki hamulcowe z przodu, powodując , że klocki hałasują na kostce. Wymieniona na gwarancji w UK oraz od razu umyto i odkurzono auto, nie wiedzieli jak mnie przepraszać za ten incydent. Nie wiem czy to typowe dla Audi , czy typowe dla Audi w UK , bo w Polsce chyba by powiedzieli , że blaszki pękły bo źle hamowałem jak znam, życie. Daję ocenę 'przeciętnie' bo uważam, że takie rzeczy nie powinny się dziać w aucie za 30 tys funtow
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie nic się nie dzieje, ale pożyjemy , zobaczymy .

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI 177KM 130kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Audi A6 C7 Limousine 2.0 TDI 177KM 130kW
Średni koszt przejechania 100 km
34,00 zł
7,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Audi A6 C7 Limousine