Auto na wskroś idealne i ku mojemu zaskoczeniu bezawaryjne. Po 13 latach od premiery wciąż wygląda super. Można bezpiecznie podnieść moc do ponad 400KM gdzie skrzynia 8 biegowa tiptronic (tylko USA) bezproblemowo przerzuca biegi. Przez 110 000 km z usterek jakieś pomijalne drobiazgi, auto zawsze dojechało na miejsce. Jeździłem wieloma wersjami a6 c7 ale wniosek jest jeden- tylko 3.0 Tfsi, gdzie spalanie nie jest takie wysokie i uzyskanie 8,5l w trasie czy 11.5 w mieście nie jest czymś trudnym do osiągnięcia....natomiast przyspieszenie, dźwięk kompresora, praca silnika to jakiś kosmos... 4,5sek do setki mówi samo za siebie. Do tego stały napęd quattro i nieprawdopodobna frajda z użytkowania gwarantowana. Zawieszenie dość sztywne i głośne (typowe dla 20 calowych felg i profilu opony 35) więc komfort nie jest porównywalny do suv-ów za to prowadzeniem nadrabia w 100%. Dla 4 dorosłych osób miejsca sporo (auto ma prawie 5m długości). Podsumowując: najchętniej nigdy bym się tego auta nie pozbywał bo nie ma nic co by w podobnym budżecie dało tyle satysfakcji z użytkowania. Niezdecydowanym polecam, silniki 3.0tfsi i skrzynie 8hp osiągają spokojnie 400 000km więc trzymać się interwałów olejowych 10kkm, lać paliwo i cieszyć się super furką.
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 TFSI 310KM 228kW
[l/100km]