Szukaj

Ocena kierowcy - Audi A6 C7 Limousine

Dariusz, 2 lata temu
Silnik 3.0 TFSI 310KM 228kW
Rok produkcji 2013
Przebieg: 180 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Audi A6 C7 Limousine 3.0 TFSI 310KM 228kW 2012-2014 - Oceń swoje auto
4,07
6% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
Przeniesienie napędu
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
5,0
Całokształt
Ten model kupiłem po przejechaniu się autem znajomego i użytkowaniu ponad 3 lat w A6 C6. Stwierdzenie było krótkie tylko A6 i tylko 3.0 tfsi, wybrałem wersję ze stanów. Auto naprawdę świetnie wizualnie, i dopieszcza swoim wyposażeniem sam dołożyłem android auto. Ze spalaniem się liczyłem, że nie będzie niskie. W dłuższych trasach drogami krajowymi, przy średnio ciężkiej nodze da się uzyskać 10l/100. Jeżdżąc po Poznaniu w godzinach szczytu bez szaleństw często jest ciężko zejść poniżej 14l/100.
Wrażenia
4,0
Silnik
Właśnie zaczął się odzywać rozrząd, co może powodować sporadyczne wyskoczenie jakiegoś błędu. Niedługo jadę na wymianę.
5,0
Skrzynia biegów
Tiptronic 8HP, póki co mnie nie zawodzi, po zakupie zleciłem serwis olejowy w skrzyni i dyferencjale. Biegi zmienia płynnie, nie narzekam na ospałą zmianę biegów. Jeśli ktoś chce mieć sprawnie zmieniony bieg wystarczy wrzucić na S.
5,0
Układ jezdny
Mimo wagi auta, napęd 4X4 w połączeniu z zawieszeniem utwardzonym i oponom o niskim profilu niemal bezbłędnie jedzie po linii toru jazdy. Wybacza bardzo dużo. Niestety cierpi na tym komfort jazdy na nierównościach, co mi nie przeszkadza.
4,0
Karoseria
Świetny wygląd zewnętrzny. Największą bolączką jest lakier, łatwo łapie zadrapania, odpryski na moim kolorze zderzaka są aż nadto widoczne.
Komfort
4,0
Widoczność
Słaba widoczność zwłaszcza do tyłu jest zrekompensowana czujnikami parkowania oraz kamerami.
4,0
Ergonomia
Wygodne, wentylowane i grzane fotele sprawiają, że długie podróże w każdych warunkach nie są utrapieniem. Trochę skomplikowana obsługa MMI, po pewnym czasie większość podstawowych rzeczy robi się niemalże z automatu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca ma bardzo dużo miejsca jak i pasażer z przodu, z tyłu niestety wygodnie podróżują tylko 2 osoby ze względu na tunel środkowy i jeśli nie siedzą z przodu 2 metrowcy.
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na paliwo trzeba sporo wydać, podstawowe wymiany serwisowe nie są wielkim utrapieniem biorąc pod uwagę, że to auto marki premium. Są części równie tanie co w zwykłym kompakcie, ale części wyłącznie do tej wersji i modelu potrafią kosztować.
3,0
Stosunek jakość/cena
Liczyłem się z tym, że współczesne silniki wymagają większej troski i że są przypadki z dużymi problemami, dlatego staram się każdą mniejszą bądź większą bolączkę jak najszybciej usuwać. Co nie zmienia faktu, że całokształt sprawia iż tym autem chce się jeździć i można wybaczyć pewne rzeczy.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Czasem są drobne błędy elektroniki, które po czasie same znikają, parują lampy.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 3.0 TFSI 310KM 228kW [l/100km]

Średnie zużycie
13,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
13,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
17,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Audi A6 C7 Limousine