Szukaj

Ocena kierowcy - Audi A6 C7 Limousine

Kami, 8 lat temu
Silnik 3.0 TFSI 310KM 228kW
Rok produkcji 2012
Przebieg: 160 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Audi A6 C7 Limousine 3.0 TFSI 310KM 228kW 2012-2014 - Oceń swoje auto
4,62
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Styl: auto "robi robotę" - chcesz się subtelnie wyróżnić? Jeździć z klasą? Kupuj :)
5,0
Całokształt
Wrzucam opinie pozakupową (2 miesiąc użytkowania) bo jak sam rozmyślałem nad zakupem niestety zbyt wielu ocen nie znalazłem - może to komuś pomoże w podjęciu decyzji :) Auto jako całokształt po krótkim czasie użytkowania polecam bardzo wszystkim niezdecydowanym - wygląd, linia, wyposażenie, "świeżość budy" w stosunku do rocznika - bezkonkurencyjna w tej klasie :)
Wrażenia
5,0
Silnik
Zbiera się z każdej prędkości, wciska w fotel jeśli chcesz, jeśli nie to komfortowo przyśpiesza - silnik pracuje równo, przy mocniejszym ciśnięciu bardzo ładnie i sportowo buczy robiąc wrażenie na kierowcy i przechodniach :) oczywiście nie jest to odgłos rasowej sportowej fury, jakiegoś gtr'a lub podobnych ale przynajmniej na polskich wertepach nie traci się kręgosłupa ;)
5,0
Skrzynia biegów
Równo i dynamicznie zmienia biegi, nie odczuwam żadnych problemów/opóźnień.
5,0
Układ jezdny
Pneumatyka - więc jak chcesz tak masz - sport = sztywno, komfort = bujanko.
Komfort
4,0
Widoczność
Przód bez problemu, tył jak to w sedanie, trzeba wyczuć ile jeszcze "tyłeczka" zostało - pomaga kamera cofania i czujniki
4,0
Ergonomia
Perfekt, jedyne do czego mógłbym się czepić to schowek na okulary w podsufitce - tragedia, okulary się nie mieszczą lub wypadają - chyba projektant już nie miał weny :-P
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzeje elegancko, szybko robi się ciepło, nie mam webasto więc muszę brać na to poprawkę.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla mnie (176cm) idealnie, z tyłu goście też nigdy nie narzekali.
4,0
Wyciszenie
Silnik ok, trochę słychać opony i podwozie - ale pewnie spory udział w tym mają koła 20stki - fizyki nie oszukasz.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
No co mam powiedzieć? Kupujesz auto premium ze świeżego rocznika z benzyna 3.0l i liczysz że spalanie nie przekroczy 8 litrów, za polisę zapłacisz 800 zł a klocki hamulcowe będą kosztowały 120 zł/szt? To kup sobie Pandę :-P koszty obsługi adekwatne do klasy i wyposażenia pojazdu.
5,0
Stosunek jakość/cena
Dokonałem dobrego wyboru - nie żałuję :)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Miałem drobne awarie: zacinające się składane lusterka, problemy z silniczkiem hamulca (trzeszczało) - ogólnie pierdoły z którymi trzeba się liczyć przy aucie używanym.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak poważnych usterek.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 3.0 TFSI 310KM 228kW [l/100km]

Średnie zużycie
13,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
13,9
Maksymalne średnie zużycie paliwa
15,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Audi A6 C7 Limousine