Układ elektryczny
: Wszytko trzeba naprawiać przez podłączanie komputera
5,0
Całokształt
Niesamowite auto. Przyjemność jaką daje to auto jest nie do opisania. 300 koni wciska w fotel! Przy wyprzedzaniu w trasie czy do wykonania jakiegoś manewru po prostu zabójca. Wygodny duży i przestrzenny. Śmiało w 4 osoby można wybrać się w podróż po Europie. Sam nie raz tak jeżdżę. 3.0 TFSI nie takie straszne w utrzymaniu jak sie wydaje. w mieście zależy od stylu jazdy 14-16 litrów z wyłączonym systemem start stop, trasa 8-10 litrów. Ciekawe auto, nietuzinkowe i na pewno rzadsze od BMW 535xi.
Wrażenia
5,0
Silnik
Cichy i dynamiczny, jednak dla mnie za cichy. 3.0 powinno ładnie mruczeć, ten jednak mruczy za delikatnie. To chyba jedyny minus.
5,0
Skrzynia biegów
Szybka, nie szarpie. Bez większych zarzutów.
5,0
Układ jezdny
Tu można po marudzić. Na 17 calach ładnie wybiera nierówności naszych Polskich dróg, jednak na 19 cala już jest gorzej. I drugi minusik za dość słaby skręt w porównaniu do konkurencji.
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
w 4 dorosłe osoby po 180 cm można spokojnie podróżować.
4,0
Wyciszenie
Przeciętne, normalne w tej klasie, nie gorsze niż u konkurencji i niczym nie wyróżniające się. 160-180 na autostradzie można spokojnie lecieć.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wiadomą sprawą jest że auto tej klasy nie będzie tanie w utrzymaniu. Nie radze nastawiać się że wizyta w serwisie będzie kosztować kilkaset złotych. Zwykła wymiana klocków to ok 2500 w aso. I tak z większością. Zagazować też się go nie da ( i całe szczęście ). Ale kto kupuje takie autko chyba jest tego świadom. Stać na konia, to stać i na owies.
4,0
Stosunek jakość/cena
Adekwatna
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Drobnych usterek jak w każdym aucie zdarzają się. Oczywiście praktycznie niczego bez podłączenia kompa się nie zrobi.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 TFSI 300KM 221kW
[l/100km]