Silnik
: Bardzo szybki mimo, że niby ma 204 konie. Subiektywnie patrząc dużo mocniejszy niż 2-litrowy diesel, który był wolny i miał sporą turbodziurę.
5,0
Całokształt
Bardzo komfortowy, dosyć szybki samochód. Nie za długi, mnóstwo miejsca w środku.
Wrażenia
5,0
Silnik
Niby wolnossący benzyniak, ale bardzo dobrze ciągnie od 2tyś obrótów. Gdzieś kiedyś czytałem, że ma 80% momentu juz właśnie od 2tyś.
4,0
Skrzynia biegów
Rzadkość w tym modelu - manual. Lekkie problemy z jedynką i dwójką.
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Syn nauczył się jeździć z tyłu z nogą załóżoną na nogę :)
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic z drobnych rzeczy się nie popsuło, wszystko po 8 latach działa jak w nowym.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jedyna rzecz, jaka popsuła mi się przez 3 lata to poduszka silnika była do wymiany. Trzeba było sprowadzać specjalnie z Niemiec, bo rzadka część i rzadka wersja silnikowa. Cena poduszki 2tyś, więc sporo.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.8 FSI 204KM 150kW
[l/100km]